petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bu kuslar ne yapio

Konusu 'Üreticiler Platformu' forumundadır ve goktugtahta123 tarafından 21 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. goktugtahta123
    Çevrimdışı

    Ben disi kusumu yeni alsim ilk gunden birbiriyle kasima hareketi yspio vede erkek opmeye calisiyo disi isteksiz kizistirici veriom baska ne yapabilirim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:08 -->-> Daha önceki mesaj 11:35 --

    [​IMG][​IMG]
     
  2. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Dişi istemezse kızışmaz bekleyeceksiniz.
     
  3. goktugtahta123
    Çevrimdışı

    Yani erkegim kixismis mi disiyi mi kizistircaz

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:43 -->-> Daha önceki mesaj 14:29 --

    Bi tarif verirmisibiz kizistirmak icin
     
  4. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    Eger 8 aylıksa vıtamın, nıjer, havuc, yumurta maması verin. Suyuna cok az mıktarda bal koyun. Ayrıca kuslar es tutmus. Foto onu gosterıyor.
     
    #4 KORDON, 21 Eylül 2014
    Son düzenleme: 21 Eylül 2014
  5. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    kuşların karşıdan fotoları var mı? İkiside bu açıdan dişi gibi görünüyor. siz hangisine erkek diyorsunuz?
     
  6. goktugtahta123
    Çevrimdışı

    Mavi erkekk sari disi[​IMG]
     
  7. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    kusura bakmayında bunların ikiside dişi bence
     
  8. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    İkiside dişi kuşun aynen
     
  9. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    Sarı çok Güzel maşallah. evet bence de dişi sanki.
     
  10. goktugtahta123
    Çevrimdışı

    Abi kusun biri yavru[​IMG]
     
  11. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    kardeşim ikiside dişi kuşlarının güzel kuşlar.
     

Sayfayı Paylaş