petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bugün M.Kuşunuz İle Neler Yaptınız ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve BARAN tarafından 25 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Herkese Hayırlı Günler Arkadaşlar Bu konuda günlük kuşlarımızla yaptıklarımızı paylaşalım...
     
    #1 BARAN, 25 Ocak 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 4 Mart 2014
  2. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    genel temizlik ve yemlerini değiştirdim..haa bide plastik tünekten kurtuldum kendim ağaçtan tünek yaptım
     
  3. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    Evet mersin de yağmur var di genel temizlik yaptim daha kûsumu ucurmadim. Baran mersinin nerresinden
     
  4. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    içinden_______________
     
    #4 BARAN, 25 Ocak 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Ocak 2014
  5. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Bugün kuşarımı görmedim ama onları düşündüm :D
     
  6. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    Daha Bişey Yapamadık Bu Gün Kümese Gidesim Var Yarın Sabah Giderim Diyorum Bakalım :) :)
     
  7. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Bende yarın bi çıkar temizlik mama takviyesi falan yaparım :)
     
  8. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Suyunu yemi değiştirdim kumunu tazeledim birde temizlik yaptık . Bence tünekleri plastik değilde tahtadan ağaçtan olsaydı .
     
  9. YUNUS EMRE UCAR
    Çevrimdışı

    Bugün yemliğini yeniledim biraz temizlik yaptım ve bugün ilk defa bana alıştı elime geldi kafasını okşattı elimle uğraştı ilk defa oldu bunlar :))
     
  10. Emir KECECI
    Çevrimdışı

    Emir KECECI New Member

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Oyuncağını kullanarak kendime yaklaştırdım zilini gagalarken zilini kafasına hafifçe sürterek sevdim sonra mayışıncada elimle kaşımaya başladım aradan zaman geçtikten sonra elim olduğunu gördü ve yalancı kandırdın benim zaaflarımdan faydalandın dedi ve yem yemek için kafesine gitdi :D:D
     
  11. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    bugün onlara fıstık gibi yeni bir dişi aldım :) akdarı aldım ve oyun bahçelerine koyup akdarı yedirdim. sularını değiştim her zamanki gibi... yarın kafes temizliği var baştan aşağıya, sonra spreyleme :)
     
  12. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    bizde forumun oralardayız yenişehir 2 çevreyolu
     
  13. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Hadi gözün aydın inşallah daha yakın olur.
     
  14. Volkan SARSAN
    Çevrimdışı

    Volkan SARSAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    0
    Serkan abimin mama karışımını hazırlayıp verdim :)
     
  15. Sertaç Arslan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    9
    30 yaşına geldim hala sinavlarla uğraşıyorum :)
    Bugün bişey yapamadım ama yarınki AÖF sınavından sonra genel bir temizlik olacak..
    Ne zaman dal darı versem kafes savaş alanı gibi oluyor :)
     
  16. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    [​IMG]
    kafesi bundan buna çevirdim


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Canberk kafesin güzelmiş tünekleri değiştirmişsin anlaşılan iyi olmuş...
     
  18. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    Saolasin baran Abi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:25 --

    Güncel,..............
     
  19. İlker ve Duygu
    Çevrimdışı

    Bugün önce beraber kahvaltı yaptık, sonra kafesin temizliğini yapıp plastik tüneklerden kurtardık Can'ı. artık onun da ağaç dalından tünekleri var, sevdi galiba yeni tüneklerini. Bizimki yavaş yavaş dillenmeye de başladı. Bugün bol bol konuştuk miniğimizle :) :) :)
     
  20. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    30 Ocak 2014 Perşembe

    Bu Sabah kuşumun suyunu yemini tazeledim genel temizligini yaptım 2 çeşit yem koydum birisade diğeri karışık bi yem genelde sadeyi tercih ediyor daha yavru oldugu için bitane fındık içini parçaladım yemlige attım şuan afiyetle yiyor :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:24 -->-> Daha önceki mesaj 12:27 --

    Cümleten S.a arkadaşlar

    Bugün çarıda gezerken son 2 liram kalmış :) ne yapim dedim aklıma kuşum geldi ilk gördüğüm petshopcuya daldım adamın dünya umurunda değil içerde kuşlara baktın adam birden arkasında beni görünce korktu :D ve gördüklerim

    *erkek dolu bi kafeste 1 tane dişi
    * 2 erkek aynı kafese katılmış çift kuş sözde 3 adet çift gördüm 3 de 2 çift erkek
    * Kuşlar aşırı bakımsız dükkanda kokmuştu zaten
    * ballı krakerlere baktım kutudan çıkardım bikaç tanesi çok kötüydü açıkta 3 tane gördüm kutusu açılmış kokladım inceledim bildiğin bal kokuyordu (Glikoz Şurubu yada bal kokusu esansı var)
    *Hoşuma gitti 1 tane 75 krşa aldım bi tanede gaga taşı 1 tanede plastik tünek 1.75 tuttu pazarlıkda yapmıyor

    * Kafese bunları taktım kuşum krakere saldırdı onunda hoşuna gitti anlaşılan gaga taşına tırnağını sürüyor üstüne çıkıyor ötmeye başladı... kafeste yerinde duramıyor şuan :) sevindi garibim

    * Dün kardeşim kuşu bırakmış cama çarpmış gagası yaralandığı için dışarı bırakmıyorum birazda kafesten çıkmak için uğraşıyor :)

    Bu arada avisol alacaktım 7 lira dedi almadım :) Boyalı suya boş yere neden para verim :) (zaten yokda )


    Not: Bu yazıları yazarken şuan kuşum kafesi açmaya çalışıyor ne yapim bırakmazsam kıymetimizi bilir heralde siz bişe önerirmisiniz ....
     
    #20 BARAN, 30 Ocak 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 30 Ocak 2014

Sayfayı Paylaş