petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Buldugumuz Kuşu Çift Kuşun Yanına Koysak Sorun Olurmu ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Cem Temiz tarafından 17 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    arkadaşim balkonuna yarım saat önce bir muhabbet kuşu kondu bizde yakaladik erkek mavi renk te. çift kuşlari var hata yuvalık falanda takili. buldugumuz kuşu onlarin yanına koysak bişey olurmu ???
     
  2. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    Kavga olur
     
  3. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    bence koymayın buldugunuz kusta hastalık varsa diğer kuslarada bulaşabilir.karantinada durması lazım 1 hafta yani ayrı bir kafesde.
     
  4. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    cok buyuk kavgalar olurmu 2 erkek olmuş olcak ozmn 2 erkek bir dişi olmuş olcak.
     
  5. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    hareketleri gözlemlenip o şekilde aynı yere salmalısınız.bunu aynı kafese koymasanız bile yapmanız lazım.ama aynı kafesdede 3.ve sonradan gelen bir kuş bence istenmeyecektir.eşlerini kıskanabilirler ve kusa zarar verebilirler
     
  6. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    peki şimdilik uyusun diye nereye koyalim kafes yok yarın satar ozmn diger kuşlara zarar verecekse ama aynı 8 9 aylık gibi duryor o kuşda diger kuşlarda 9 8 aylık.
     
  7. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    hay allah.anladım kafes olmadıgından koyacaksınız yaniiiii.
    umarım zarar vermezler birbirlerine.
     
  8. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    kavga yapma ihtmalleri ne kadar dir sizce ? hemen kavga ederlermi anlaşma ihmalleride varmi peki.
     
  9. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Hocam bende geçen mavi kuş ve erkek yakaladım attım kafese baktım kavga yapıyorlar sonra aldım geri çıkardım gittim bi başka kafes aldım şimdi sefasını ayrı kafesde yaşıyor. Kuşu ilk yakaladımda başka kafes aldım geldim kuş çok açıkmıştı yem yedi suyunu falan içti biraz dinlendi sonra elime almaya başladım gayet güzel ve sağlıklı bi kuştu umarım seninki de öyledir.
     
  10. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Sabaha kadar duracaksa atın ve lambayı söndürün karanlıkta pek kavga olmayabilir ama sabah erken güneş doğduğunda kavga çıkabilir.
     
  11. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    kuş benim degil arkadaşimin. kuşu onlarin balkonuna kondu onun sitede hesabı olmadıgi için ben sordum soruyo bu saatde kafes alamayiz kuşcular kapali cunki peki kavgalri cok buyuk olurmu mesela ?
     
  12. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Hocam kafese başka erkek girdigi için illa kavga oluyor tünekde falan durdugu zaman vuruyor düşürüyor istersen kuşu eline al biraz yem yedir daha sonra kafese koy ışıkları kapat sabah gün doğmadan geri çıkartırsın.
     
  13. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    okey tşkler arkadaşlar...
     
  14. Emre ERTURK
    Çevrimdışı

    Naptiniz aldinizmi yeni kafes.
     
  15. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    Kavga etmeyebilirler bir iki gün karantinaya almak gerek hastamı sağlıklımı diye.ayrıca bizim niye balkona m.kuşu konmuyor yavvv
     

Sayfayı Paylaş