petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bulutumuz yeni geldi :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve CEM CANER tarafından 24 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Merhaba arkadaşlar uzun zamandır beklediğim kuşlarımdan erkek olanı bugün aldım dişi ise henüz annesi besliyor onuda gördüm , kütahyada bu kadar güzel kuşlar üreten sabri amcama teşekkürlerimi sunarım


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Mustafa Murat KARACAKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    614
    Beğenileri:
    0
    Çift faktör, çok güzel maaşallah.
     
  3. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    kardeşim hayırlı olsun sen bu işi baya büyüttün, şimdi iyi güzel de okul bitince annen ne der bu işe bilemem :)
     
  4. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Maşallah çok güzel
    hayırlı olsun.
     
  5. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    evde boş bir oda var kiler gibi kullanılıyor oraya koymayı düşünüyorum olmadı depo var orada bakarım diye düşünüyorum maç paralarını kuşlara yatırdık filiz hanım :)
     
  6. emreborucu
    Çevrimdışı

    emreborucu New Member

    Katılım:
    15 Mart 2014
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    0
    maşallah çok tatlı bembeyaz bir kuş
     
  7. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    çok güzel gerçekten. maşallah
     
  8. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    niceleri sizlerin olsun arkadaşlar
     
  9. Göktuğ ERKUŞ
    Çevrimdışı

    Masallah pamuk gibi cok tatli

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    saolun arkadaşlar :)
     
  11. Oğuz Yalçın
    Çevrimdışı

    Oğuz Yalçın New Member

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
    maşşalah ne kadar da güzel :)
     
  12. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Teşekkür ederiz arkadaşlar iyi dilekler için
     
  13. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Güzel kuş Cem güle güle büyüt maşAllah kuş çok hoşuma gitti :)
     
  14. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Saolun arkadaşlar daha güzelleri sizlerin olsun
     
  15. Mehmet BORUCU
    Çevrimdışı

    ;))

    Maşaalah çok güzel yaaa

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:46 -->-> Daha önceki mesaj 13:45 --

    Bana hediye edermisin kardeşim nazar değmesin yavruya maşaallah ;))))
     
  16. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    MaşAllahı var :)
     
  17. OKAN ÇEVİK
    Çevrimdışı

    OKAN ÇEVİK New Member

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    237
    Beğenileri:
    1
    maşallah hayırlı olsun
     
  18. yesilcin
    Çevrimdışı

    yesilcin Guest

    Sabri amcaya teşekkürler kuşun maşallahı var gerçekten pamuk gibi =) isim buldun mu ( kartopu ) güzel olurdu;) .sağlıklı hobiler dilerim kardeşim
     
  19. ferhat çimen
    Çevrimdışı

    buda bir hobi maçtan daha zevkli bence , bi maç 90 dakika sürüyor ama kuşlar devamlı ilgi istiyor
     

Sayfayı Paylaş