petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Canımıniçi yavru kusumla ilgili sorum var yanıtlar mısınız?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve modernmabuse tarafından 22 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    625
    Beğenileri:
    1
    Arkadaşlar 3-4 aylık bir kus aldım. Hızlı soluk alıp verıyor bır de bu sabah kusarmıs gıbı yapıp agzını acarak basını öne doğru dalgalandırıyor. Alalı bir hafta oldu. Yem yıyor su ıcıyor. Ne yapabılırım ne olur yardımcı olun.
     
  2. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    hocam üşütmüş ola bilirmi acaba ??
    kabızlık varmı acaba
     
  3. Ensar YILMAZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    767
    Beğenileri:
    3
    Hastalık belirtiside olabilir yada 4 aylık kuş olduğu için insan faktörüne ve ortam değişikliğine alışık olmadığı için hala stres altında da olabilir.
     
  4. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    625
    Beğenileri:
    1
    Cok tesekkurler arkadaşlar kabızlık yok cunku dışkısı normal. 1 hafta oldu acaba hala stres altında mı
    Bır de guzel ve etkılı bır solunum ilacı söyler misiniz avıastımdan memnun kalmadım
     
  5. Ensar YILMAZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    767
    Beğenileri:
    3
    strestendir diye düşünüyorum ben hastalık belirtisi yok diyorsanız ilaç konusunda bir şey diyemeyeceğim.
     
  6. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Sadece esniyor olabilir mi? Soluk alıp verişinde hırıltı var mı zorlanıyor gibi mi? Dışkısı normal mi? Hemen telaşa kapılmayın ama gözünüzü de üzerinden eksik etmeyin. :)
     
  7. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    748
    Beğenileri:
    7
    bende sitrestendir diye düşünüyorum
     
  8. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Neden hemen ilaca başvuruyorsunuz, üstelik kafamıza göre teşhis koyarak bunu yapmak ne kadar doğru? Stres konusunda hem fikirseniz de tedirgin olacağı ufak sevme çabalarına dahi bir süre ara verip kendi haline bırakırsanız geçer diye düşünüyorum.
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Zamanla alışır inşaallah eğer hala devam ederse hastalıktan söz edebiliriz
     
  10. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    625
    Beğenileri:
    1
    Geç kalmaktan korkuyorum. Daha 2 yıldır muhabbet kuşu besliyorum. Ama aldığım bu yeni kuşta bir sorun olduğunu düşünüyorum. O nedenle ilaç arayışına girdim. Stres gibi değil, video çekip göndereceğim. Daha net olur.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:49 -->-> Daha önceki mesaj 18:25 --

    Video çektim arkadaşlar,

    https://www.youtube.com/watch?v=aitJBHgTapI

    İzler misiniz?

    Özellikle 24. saniyeye dikkat.
     
    #10 modernmabuse, 22 Nisan 2015
    Son düzenleme: 22 Nisan 2015
  11. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Geç kalmaktan korkmakta haklısınız.Teşhisi netleştirmeden ilaç denemenize tepki gösterdim. İki yıldır ilgili olmanız farklı davranışı kolay ve erken fark etmenize yardımcı olmuştur. Umarım bu durum sadece kuruntudur.
     
  12. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    625
    Beğenileri:
    1
  13. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    İzledim, görünüş olarak bence normal duruyor.Diğerinin sesinden pek bir şey anlayamadım açıkcası. Tecrübeliler anlayabilir.
     
  14. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.231
    Beğenileri:
    113
    Bendeki yavru muhabbet kusu da bire bir ayni hareketleri yapiyo ve hizli nefes aliyo. Ben bi sorun oldugunu dusunmuyorum. Daha tecrubeliler cevap verebilir tabi tam olarak bilmiyorum
     
  15. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    625
    Beğenileri:
    1
    İnşallah kuruntu yapıyorumdur, alışma dönemindedir. Çok teşekkürler arkadaşlar. Diğer yorumları da bekliyorum.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:52 -->-> Daha önceki mesaj 20:27 --

    Arkadaşlar, kuşum öldü :( Allahım cennetine alsın inşallah.
     
    #15 modernmabuse, 23 Nisan 2015
    Son düzenleme: 23 Nisan 2015
  16. Ensar YILMAZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    767
    Beğenileri:
    3
    Videoyu şimdi izledim kuş yıpranmış görünüyor dediğin gibi bir hastalığı olabilir vs diyecektimki son mesajını gördüm, üzüldüm geçmiş olsun. Kendini belli ediyormuş aslında zaten kuş tüyleri duruşu pek iyi değilmiş bilmiyorum yakınlarında veteriner varmı da baktırsanda veterinerlerin çoğu kuşlara bir şey yapmıyor yapamıyor.
     
  17. batibirol
    Çevrimdışı

    batibirol New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
    Kuş kumu veriyor musunuz
     

Sayfayı Paylaş