çarpık bacak

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yusuf Akyüz tarafından 10 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar dişi kuşumu değiştirdim. Yeni dişide çarpık bacak mı var? Acemiyim.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR Profesyonel

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Normal gibi ama bir banyoya ihtiyaci var :D

    Nokia 3310 ile gönderildi.
     
  3. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

  4. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    istanbul, pendik
    Güle güle besleyin..
     
  5. Emin YÜKSEL
    Çevrimdışı

    Emin YÜKSEL Profesyonel

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    323
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    SaKaRYa
    :) evet banyoya ihtiyacı var gibi
     
  6. kaanmavış
    Çevrimdışı

    kaanmavış Süper Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    siz bu kuştan yavru alındığını biliyomusunuz ?
     
  7. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.834
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    Bir sorun yok gibi
     
  8. kaanmavış
    Çevrimdışı

    kaanmavış Süper Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    yaa bndede aynı cerede mubiş dişi varda o yuzden sordum
     
  9. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Muzaffer SEVİM Profesyonel

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Pendik/İSTANBUL
    Kuşun ayağında bi sorun yok.Kuştan yavru alınmış ve yorulmuş ayrıca ishal olmuş.Haşlanmış patetes verin iyi bir bakıma ihtiyacı var.
     
  10. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Yavru alınmış derken? Kuş zaten yavru.
     
  11. kaanmavış
    Çevrimdışı

    kaanmavış Süper Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    popo tarafı braz şiş farkındaysanız yada bize ole gozukuyo
     
  12. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Muzaffer SEVİM Profesyonel

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Pendik/İSTANBUL
    Kuşun alt tarafındaki pisliğe dayanarak söyledim yavru alınmış kuş izlenimi veriyor.
    Ama her şartta sağlam bir bakıma ihtiyacı var.
     
  13. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Teşekkürler. Kuşun bacağında eğrilik varmış. Değiştireceğim. Zaten eş tutmadı gibi. Alacak arkadaş umarım ilgilenir.
     
  14. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Muzaffer SEVİM Profesyonel

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Pendik/İSTANBUL
    Siz bilirsiniz,inşaallah bakacak biri alır sahiplenir.
     

Sayfayı Paylaş