petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çekingen

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ismail kaan tarafından 7 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. ismail kaan
    Çevrimdışı

    Sa arkadaşlar kuşum 1.5 aydır bende ama bazen yurt yüzünden ilgilenemedim,çünkü yurt soğuk simdiyse kaloriferler açıldı kuşu götürcem,asıl sorum kuşum bana alışık elime başıma gelıyo ama sevmeye gelince kaçıyo vede tüyde onun için durup dururken ısırıyo arada. bu sevme olayını nasıl çözcez NOT:Kafanızı arıttım kusura bakmayın vede kafesin tellerinde parmağımı sokunca bazen sevebiliyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:59 -->-> Daha önceki mesaj 12:30 --

    Bir akıl verin :(

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:00 -->-> Daha önceki mesaj 13:59 --

    Bir akıl verin :(

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:01 -->-> Daha önceki mesaj 14:00 --

    bi akıl verin

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:06 -->-> Daha önceki mesaj 14:01 --

    Sa arkadaşlar kuşum 1.5 aydır
    bende ama bazen yurt yüzünden
    ilgilenemedim,çünkü yurt soğuk
    simdiyse kaloriferler açıldı kuşu
    götürcem,asıl sorum kuşum bana
    alışık elime başıma gelıyo ama
    sevmeye gelince kaçıyo vede tüyde
    onun için durup dururken ısırıyo
    arada. bu sevme olayını nasıl çözcez
    Bi akıl verin
    NOT:Kafanızı arıttım kusura
    bakmayın vede kafesin tellerinde
    parmağımı sokunca bazen
    sevebiliyorum
     
  2. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    Tuy dokumunde mi kusun o zaman vitamin ver ne cok sicak nede cok soguk ilik bir yere koy.sicak olunca yine tuy dokumune girer soguk oluncada hasta olup olur gcmis sun
     
  3. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    kusunuz tüy dokumunde olduğu için sinirli ve sitresli olduğu için isiriyor büyük ihtimalle genelde çoğu kuş kendisini devşirmez bunun için uzun bir süre birlikte olmanız ve kusun size tam anlamıyla gücenmesi gerekli
     
  4. ismail kaan
    Çevrimdışı

    selen abla elime geliyoda, parmağımdayken diğer parmağımla sevmek istiyorum cekingen davranıyo bu nasıl çözcez
     
  5. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    ismailcim onu bizde çözemedik..tedirgin oluyor bizimkide..sessiz kısık sesle konuşarak belki onun güvenini kazanabilirsin..bende çözemedim
     
  6. ismail kaan
    Çevrimdışı

    Dediğini yapıcam abla inş olur
     

Sayfayı Paylaş