Çevremizde kaçan muhabbet kuşlarını yakalamak

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ermann tarafından 8 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member
    Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İzmir
    Saksıya ektiğim yemleri kontrol ediyordum.Saksı içinde yeşil bir tüy gördüm.Kaçan bir yeşil muhabbet kuşu ziyaret etmiş.Şimdi acaba yine gelir mi?Gelirse nasıl yakalamalıyım?
    [​IMG]
     
  2. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Gelebilir sen saksıya ayık ol! gelince su dok tül at bu şekillerde yakalarsın ancaa
     
  3. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member
    Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İzmir
    Sürekli takip edicem yem ve su koydum eğer gelirse bendeki kafesi kuşlarla birlikte yaklaştırmayı düşünüyorum ürkütmeden kafese konarsa içeriye alabilirim.
     
  4. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Evet haklısın kafesi yanaştırırsın kuşu ürkütmeden kafese konunca üstüne tül atabilirsin
     
  5. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member
    Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İzmir
    bu şekilde koydum pet şişede yemleri görebilir
    [​IMG]
     
  6. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Ankara/Dikmen
    Güzel taktik bende denicem saksıya yem ekerim balkona koyarım:D
     
  7. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Hatay/Kırıkhan
    Hocam geçenler de ben yakalamıştım 1 aydan fazla oldu her halde evcil daha duruyor maşallah dişi alacam yakında ona.
     
  8. rockythebudgie
    Çevrimdışı

    izmirin neresindesiniz
     
  9. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Hocam çok iyi taktik Benim saksida ekili yem var ama şans yok :D
     
  10. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member
    Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İzmir
    balkona yada pencere kenarlarına koymak lazım
    gaziemrdeyim
    yüksek yer olması lazım balkon veya pencere önüde açıklıksa kuşlar rahat görebilir
     
  11. rockythebudgie
    Çevrimdışı

    hocam bende yem yoktu bitki yoktu ama kuş kendi geldi şans işi :)
     
  12. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Bizim ektiklerimizide anca serçeler yesin HıHH
     
  13. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Hatay/Kırıkhan
    Saksıya kuş nasıl gelecek görüpte hocam teyzem gilin çınar ağacı vardı bi tane kuş oraya gelmişti önce su fışkırtmaya çalıştım uzaklaştı. Daha sonra benim evde kafesimi getirdim evin çatısına çıktım kuşlarım ötüyordu sonra kafesi elimmle kaldırdım yavaş yavaş yakınlaştı benim kafeslerin üzerine kondu ve elimle yakalım kafesin içine attım.
     
  14. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Hocam yemler bayağı büyük görülmeyecek gibi bi hali yok serçeler yiyor :mad:
     
  15. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    yaz gelince denicem artik havalar soğdu balkono koymak kuşlari biraz sakıncalı ama baya sans gerek dostum... ya. işallah yakarlarsin bitane
     
  16. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    Keşke tüm kaçan kuşlar yeni bir yuva bulabilse razıyım kaçmalarına.
     
  17. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member
    Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İzmir
    Fazla olan kafesimide kullanarak birşey yapabilirmiyim diye düşündüm.Aklıma aşağıdaki sistem geldi.Ben sürekli kontrol edemesem de kuş kafesde ki yem için girip şişeyi aşağıya çekecek ve kafes kapısı kapanacakFakat kapalı kalması içinde bir mandal sistemi olması lazım.
    [​IMG]
     
  18. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    6
    Bence üst kat yada karşı komşun muhabbet kuşu besliyordur , tülünü falan çırptıysa senin orayadüşmüştür :) Bence boşa heveslenme ..
     
  19. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member
    Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İzmir
    öyle bir ihtimal yok hocam pencerenin olduğu yer ona müsait değil
     
  20. Ozan Demir
    Çevrimdışı

    Ozan Demir New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2013
    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    0
    Bu konuda en şanslı üye ben olabilirim şahsen :D çünkü dişi muhabbet kuşumu balkona koyuyorum ben yaz ayları kızgınlık döneminde 3 ayda 4 erkek muhabbet geldi kafese kaçan bizim evde anlayacağınız :D
     

Sayfayı Paylaş