petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çift alacam. Yumurtlama hakkında

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Cem Bora AKINCI tarafından 10 Nisan 2016 başlatılmıştır.

  1. Cem Bora AKINCI
    Çevrimdışı

    Cem Bora AKINCI New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar 3 ağız yavru alınmış çift alıcam. Bu çift tekrar çiftleşmiş ve kuşçu 3-4 güne yumurtlayacağını çiftleştiklerini söyledi:

    1) ben bu kuşları eve getirsem gene yumurtlarmı yani popoda yumurta varken yumurtlamama olasığı var mı?

    2) dinlendirerek 3 ağız aldığını söyledi bir kuştan kaç ağız yavru alınır? Bu kuşlar normalmi
     
  2. Ömer Acar
    Çevrimdışı

    Ömer Acar New Member

    Katılım:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    0
    Hocam aynı şekilde bende aldım 1-2 güne yumurtlar dedi aldım harbiden yumurtladı ama şöyle bi sorun var 1 tane yumurta yaptı ve onuda tünekte dururken yaptı yavrulaga yapmadığı için kırıldı üzerinden yaklaşık 2 ay geçmek üzere ve hala ne çiftleşme var ne kur yapma bence sadece çift eş al senin evinde çiftleşsinler
     
    #2 Ömer Acar, 10 Nisan 2016
    Son düzenleme: 10 Nisan 2016
  3. Cem Bora AKINCI
    Çevrimdışı

    Cem Bora AKINCI New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Başka fikri olan,,?
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Sans meselesi yuvaliga yatıp yumurtlayabilirde dışarıya da yumurtlayabilir ve son ihtimal yumurtlamaz eritir
     
  5. Cem Bora AKINCI
    Çevrimdışı

    Cem Bora AKINCI New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Peki abi 3 ağız yavru alınması normalmi? kuşlar yorgunmudur yoksa daha yenimidir
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Normal 3 ağız daha başlangıç sayılır
     

Sayfayı Paylaş