petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çift Hakkında Nolur Yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve lesgoo67 tarafından 27 Aralık 2015 başlatılmıştır.

  1. lesgoo67
    Çevrimdışı

    lesgoo67 New Member

    Katılım:
    2 Aralık 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    1 - Hızlı Resim - Beyaz Dişi
    2 - Hızlı Resim - Beyaz Dişi
    3 - Hızlı Resim - Sarı Olan erkektir
    4 - Hızlı Resim - Bunuda Yuvalık aldım onu göstermek için koydum

    evet konuma geleyim arkadaslar benim erkek kuşum var konuşuyo 1 yaşını geçti evcil kuş tek kaldı diye yanına eş aldım kaç ay oldu hatırlamıyom ama baya oldu ve dişi kus bize hediye geldi ve kanatları çıkmıyodu dişi kuşta tam tahmin edemiyorum ama 8 ay oldu heralde alanı adam bana yavruluk tak dedi dişi kuşun kanatlarında sıkıntı vardı vitamin li su aldım yavaş yavaş çıkıyo yavru gibi gözüküyo ama değil anlaşa biliyolarmı bilmiyorum bi ara öpşürlerken gördüm bazende dişi kuş birden bağırıyo erkeği gagalıyo erek pek rahat vermiyo acaba bunlar yavru verirmi ? ? ? ? ? BİDE mama yapacamda yumurta haşladım onu rendeden geçiricem biraz havuç atıcam içine yumurtanın sarısını vermelimiyim bide yuvalığı daha yeni taktım yanına bile gitmediler Cevaplarını bekliyorum

    ilk başta amacım sadece bakmaktı sonra yavru almaya karar verdim

    Erkek kuş dişi kuşa sürekli konusuyo cici kus babacık diyo ıslık çalıyo sonra öpüstüklerini gödüm ama dişi kuş evcil değil yavru almıstım bide ama eğitemedim demekki ürkütmüsler kafese elimi uzattım zaman dişi kendini atıyo sadan sola ama erkek evcil oldu için öyle bisey yapmıyo sıkıntı olmaz diye düşünüyorum

    yazı çok uzun oldu :) :) :) :) acemiyimde kusura bakmayın

    Dişinin yaşını siz anlaya bilirmisiniz yavru verirmi kuşu aldım abi verir dedi yuvalık tak dedi taktım bugün
     
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.818
    Beğenileri:
    274
    İşe kafesi değiştirerek başlayın bence.İki tane tünek dahada daraltmış içerisini.
     
  3. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Yumurtanın sarısını da beyazını da kullanabilirsin.
    2 dilim tuzsuz etimek ezilecek, haşlanmış yumurtanın yarısı, serçe parmağı kadar havuç rendelenecekler.. Böyle verirsin.
    Yuvalığa alıştıklarında ve dişinin tüy problemi bittiğinde yavru alırsın.
     
  4. lesgoo67
    Çevrimdışı

    lesgoo67 New Member

    Katılım:
    2 Aralık 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Tamam teşekkürler O zaman yuvalık takılı kalsın alışsın tüy problemide düzelir inşallah etimek ` i hangi marketlerden bulabilirim hepsinde vardır herhalde
     
    #4 lesgoo67, 27 Aralık 2015
    Son düzenleme: 27 Aralık 2015

Sayfayı Paylaş