petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

çift hanedeki yani misafir

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bettikler tarafından 31 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Member

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar 1 cift kusum var bu aralar yumurtlayacak çiftleşiyorlar. komsumun 2 kusu vardı bakamamıs biri olmüş erkek kuş kalmıs bana verdi al sen bak hocam die kuş ta kusuda begendım o da olmesin die aldım diğer çiftlerimin yanına attım cıftler nerdeyse yeni gelen sarı kusu yiyeceklerdı kusa zarar vermesinler die cifthanenın duvarını cektım ayırdım ama gelen sarı mubiş biraz halsız hasta gibi vitamin mama takviyesine başladım tahminen 5-6 aylık bi erkek dıskısı bira beyaz geliyor böbreklerdemi sorun var ne yapabilirim
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    buda misafir sevmeyen kıskanc çiftlerim

    [​IMG]
     
  2. Ahmet Behçet
    Gizli

    ne kadar tatli güzel kuşmuş. maşallah çok iyi yapmışsınız.
     
  3. nixmare
    Çevrimdışı

    nixmare New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    bence dişi kuş
     
  4. Yusuf Akyüz
    Gizli

    Aynen. Flaşsız foto ise dişi.
     
  5. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Member

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    bana erkek gibi geldi ama bunnunun ortası mavileşmeye başlamıs kenarları koyu pembe
     
  6. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    2
    onu ayırıp bakım yapmanız lazım salarkende onu tek salmanız lazım
     
  7. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Member

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    çift haneyi ayırdım mama vitamin takviyesi yapıorum kuş cok durgun tabi ortam değiştirdi ama bakımsızlıkta var ve geldiği yerde son 1 hafta kafesi başkasına vermişler kuş evin içinde dolaşmış örselenmiş aç kalmıs zannımca rengi cok hosuma gitti dışkısında biraz problem var oda insallah buyuk bi hastalık değildir
     
  8. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    2
    kuş bakımsız kalmış belli zamanla düzelir ama diğer çifte ayrı ona ayrı bakman lazım durumları çok farklı kuşlar
     
  9. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Member

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    -------------------------------------------------------------------------
     

Sayfayı Paylaş