petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çiftlerin hepsi aynı kafeste

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Cihan UYĞUR tarafından 8 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Merhaba arkadaşlar çifthanemde 2 dişi 1 erkek kuşum vardı,son aldığım erkek kuş ayrı bir kafeste 4 gün bekledi, bugün çifthane içerisine aldım,fakat önceki erkek kuşum yeni erkeği gagalıyor,sanırım çifthane içerisini bölme vakti geldi?bir çift kuşumu bir tarafa diğer dişi ile yeni erkeği diğer tarafa alacağım sizce nasıl olur?
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
  3. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    kontra plaklar oluyor yada mdf 3mm çifthanenin arsına koyun birbirlerini görmezler sadece seslerini duyarlar bu şekilde sürü içgüdüleri oldukları için yavru alması daha kolay olur :)
     
  4. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Hımm bende karton düşündüm ama sanırım onuda yırtarlar o zaman ben 3mm medefe kestireyim:)Kuşları çift şekilde koyucam demi?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:20 -->-> Daha önceki mesaj 23:19 --

    Yani erkek kuşlar bir yerde dişi kuşlar bir yerde mi?
     
  5. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    hayır üretim için mi salma olarak mı ? üretim için ise 2 tarafa yuvalık takın erkek + dişi atın salma olacak ise 2 tane lazım çifthane tam çifthaneye sadece dişi diğer çifthaneyi ayırın ve yuvalık takın ikisini de 3 hafta sonra dişileri erkeklerin kısmına atın :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:33 -->-> Daha önceki mesaj 23:33 --

    bu arda siz üretmek mi istiyorsunuz derdinizi anlamadım tam olarak ?
     
  6. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Yok ben üretim için düşünüyorum
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Orta tarafafı kotraplak ile bölerseniz tam olur kartonu kemirirler ;) maşaallah kuşlarınıza
     
  8. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    o zaman neden 1 tarafa erkekleri diğer tarafa dişileri koymayı düşünüyonuz benim kafa orda karıştı :D erkek ile erkek kuştan yavru almayı planlıyorsanız bi sakıncası yok :D :D bir tarafa erkek + dişi diğer tarfada erkek + dişi ama önce bir kafese dişileri at sonra bir tane erkek at hangisini seçerse onu eş ve kalanla diğer erkeği eş yap daha iyi olur :)
     
  9. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Kardeş erkekler ve dişiler ayrı olursa kızışırlar mı? Diye düşündüm de ilk çiftlerinden Dişi olan da pek Işık göremediğim için 2.dişiyi Aldım kafesimde 2 Dişi 1 erkek olmuş oldu ama erkek 1-2aylık sürede yeni dişiye kur yaptı ama yeni Dişi sürekli gagalıyordu,ondan dolayı 2.erkeği aldım bugun hepsini birleştirdim ama erkekler kavga haline giriyorlar,bende Dediğin gibi araya 3mm mesefe ile ayraç yapıp çift halinde ayırmaya karar verdim bakalım Hayırlısı saol yorumların için

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:40 -->-> Daha önceki mesaj 00:38 --

    Yusuf kardeşim saolasın son hallerini ayırdıktan sonra resimlerim senin başından beri desteğin çok oldu.
     
    #9 Cihan UYĞUR, 9 Aralık 2014
    Son düzenleme: 9 Aralık 2014
  10. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    erkek ile erkek dişi ile dişi olunca genellikle kavga çıkar bazen büyük olayda olabilir dikkatli olun yani eş atarken kuşlar kendileri seçsinler birbirlerini hangisi hangisine kur yapıyorsa onlar es olsunlar. bu arada kafes olarak neler var 2 tane çifthane varsa ayırmayı deneyin ? varsa söyleyin taktik vericem :D
     
  11. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Bir çifthanem var,bir tane daha çiffthane aldım yalnız ev hali biraz yer sıkıntısı olur mu?diye düşünüyorum,2 Dişi 2 erkeğim var
     
  12. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Benim fikrim şu çifthaneyi ayırın yuvalıkları takın erkekleri koyun ayrı ayrı. Dişiler başka bir kafesiniz var ise orada dursunlar 1 hafta kadar. Sonra dişileri alın erkeklerin yanına atın ve zamana bırakın. Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana. Selam ve dua ile tekrardan maşaallah
     
  13. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Ilk dediğinizden başlayayım Yarından itibaren ne demek sizin yorumlar altın değerinde arkadaşlar Sağolun
     
  14. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    Valla abi lafı azımdan aldın ama biz işi garantiye alalım 1 hafta değilde 2-3 hafta dursun :)
    Bir çifthanenin ortasını çıkarın varsa yuvalık çıkarın oraya dişileri atın dinlenme gibi olcak sonra başka çifthaneyi ayırın ve 2 tarafada yuvalık takın erkekler tellere kur yapacak zamana kadar bekletin tahmini 2-3 hafta sonra dişiler erkeklerin yanına eşe :D
     
    #14 Resul OZYAMAN, 9 Aralık 2014
    Son düzenleme: 9 Aralık 2014
  15. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Bu da güzeldi resul bey eyvallah deneyeceğim arkadaşlar bu yöntemleri erkekler telleri kırıp geçene kadar:)
     
  16. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    Gece gece güldürdün beni yav :D
     
  17. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Hep Gül kardeşim desteğiniz işin Yusuf kardeşim ve size tşk ediyorum hayırlı geceler şimdilik gelişmeleri aktarırım.
     

Sayfayı Paylaş