petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çiftleşme Sorunu

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Muhammet AKYÜZ tarafından 17 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Muhammet AKYÜZ
    Gizli

    arkadaşlar french molt hastalığına yakalanmış 6 aylık erkek kırmızı gözlü lutino muhabbet kuşum var . yanına bitane kırmızı göz albino dişi almayı planlıyorum. acaba french molt olması çiftleşmeye bi sorun yaratırmı? yada eşinin uçuyo olması kendisinin uçamaması onu strese sokar mı yada herhangi bir sorun oluşur mu ?

    ve çiftleştireceksem (tabiki hepsinin rengi ayrı özel) sizce albinoyla mı yoksa rainbowla çiftleştirmem daha güzel renkte muhabbet kuşları verir ? şimdiden teşekkür ederim..

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:53 -->-> Daha önceki mesaj 14:33 --

    arkadaşlar kimse cevap vermiyormu

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:49 -->-> Daha önceki mesaj 22:53 --

    ++++++++++++++
     
  2. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    kuş sendeykenmi bu hastalıga yakalandı
     
  3. Muhammet AKYÜZ
    Gizli

    Hayir aldigimda oyleydi sonra degistirmekte istemedim
     
  4. herhangi bir sakıncası olacağını ben sanmıyorum aldığın kuşla anlaşırsa herhangi bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
     
    #4 Abdurrahman CENGİZ, 19 Şubat 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 19 Şubat 2014
  5. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    bence cıfleştırme bıraz arastırdım sanırım kalıtsal bır hastalık yanı yavrularada gecebılıyormuş o yuzden ben olsam cıftleştırmem
     
  6. yavrularada gen olarak geçebilir tabi orası sakıncalı
     
  7. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    valla google amca oyle dıyor hocam ben olsam yapmam ayrıca kanat tuylerıde olmuyormuş cıftlesırken tutunmasıda zor olur
     
  8. Muhammet AKYÜZ
    Gizli

    anladım arkadaşlar yani eş almam doğru olmaz bu şartlarda ?
     

Sayfayı Paylaş