petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çiftleşmeye Hazır mı?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Dante tarafından 8 Şubat 2016 başlatılmıştır.

  1. Dante
    Çevrimdışı

    Dante Member

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Merhaba arkadaşlar, ben 3 gün önce bu yakışıklıyı aldım. Bir tane de kızışmış dişi kuşum var. Satan kişi bana 4-5 aylık dedi. Ancak internette araştırdığımda 4-5 aylık kuşlarda daha iris oluşmaya başlamaz deniliyordu. Yani biraz daha büyük gibi benim kuşum. Sizce eşe atılmaya hazır mı?

    Bir de normalde daha uzun ve zayıf. Biraz uykuluydu o yüzden böyle duruyodu :D tombik değil bu kadar :D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:10 -->-> Daha önceki mesaj 01:07 --

    Yorum yok mu arkadaşlar

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Kitiara
    Çevrimdışı

    Kitiara New Member

    Katılım:
    24 Ocak 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    0
    Maşallah kuşunuza. Bencede bu 4-5 aylıkdan fazla değil burnunda pembelik duruyor. Kuş yavaş yavaş kızışmaya başlıyor bence eşe atın erkekde daha çabuk kızışır yemlerine 1 çay kaşığı kadar nijer koyabilirsiniz.
     
  3. Dante
    Çevrimdışı

    Dante Member

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Çok teşekkür ederim bilgi için :)

    Bakalım yarın nijer tohumu alacağım, sonra da bunu dişinin yanına atacağım. İnşallah güzel bebeklerim olacak :)
     
    #3 Dante, 8 Şubat 2016
    Son düzenleme: 8 Şubat 2016
  4. Arif BYGL
    Çevrimdışı

    Arif BYGL New Member

    Katılım:
    20 Aralık 2015
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    0

    Nijer tohumunu çok fazla kullanmayın derim 1 çay kaşığı normal yemliklere fazla. Tadı da acıdır ayrıca ve fazlası tüye sokar kuşu unutmayın .
    Kızıştırmayı havuçlu yumurtalı mamayla doğal yollardan deneyin derim.
    Benim kuş bu Nijer yüzünden 1 aydır tüyden çıkamadı


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Çapkin
    Çevrimdışı

    Çapkin New Member

    Katılım:
    10 Şubat 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Arkadaslar benim 2 snelik disi kusum bir yumurta verdi bugun sanirim kizginlik yumurtasi ne yapmaliyim atiyimmi.Bide yuvalik yoktu kafesin altina birakti napiyim ??:confused:
     
  6. Fıstık ile limon
    Çevrimdışı

    Katılım:
    12 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0
    Eşi yoksa kıgınlık yumurtasıdır atmalısın yavru istiyorsan eş al :)
     
  7. Dante
    Çevrimdışı

    Dante Member

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Teşekkür ederim :) zaten çay kaşığının yarısı kadar koydum bir yemliğe. Karıştırdım ama onları da yemiyor :D aşağıya atmış hep :)

    Bakalım haftaya kızgın dişiye atıcam. Anlaştılar gibi ilk tanıştıklarında. Ama tam yetişkin bi kuş mu benimki emin olamıyorum.
     
    #7 Dante, 11 Şubat 2016
    Son düzenleme: 11 Şubat 2016
  8. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Nijer i arkadasin dedigi gibi 1 cay kaşığı yeterli olacaktir sonra kendi hallerine birakin eğer kavga ediyorlarsa karsilikli ayri kafeslerde bekletin , 10 gun sonra alisacaklardir birbirlerine dişi mi yeni aldiniz erkeği mi?

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. Dante
    Çevrimdışı

    Dante Member

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Erkeği yeni aldım. Yan yana koydum 1 kere. Kavga etmediler hatta öpüştüler.

    Ya bir de şimdi fark ettim de. Bu erkeğin 1 yemlik mamasına koyduğum yarım çay kaşığı nijer tohumlarını özel olarak seçerek yemiş. Yani nijer tohumlarını bitirmiş neredeyse. Bir şey olur mu acaba?
     
    #9 Dante, 11 Şubat 2016
    Son düzenleme: 11 Şubat 2016
  10. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Bende dişi de öyle yapiyordu tatlı bişey oldugu icin hoşuna gidiyo yiyor hemen fazla enerjik olur en fazla cırpınmalar bagırısmalar duyabilirsiniz :D

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. Dante
    Çevrimdışı

    Dante Member

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Aynen öyle oluyor şu an :D erkek olan etrafı parçalıyor :D bağırıyo kanat çırpıyo :D neyse vermem bi daha. Aradan seçip seçip yemiş ya :D baktım 1 tane nijer kalmamış yemlikte :D
     

Sayfayı Paylaş