petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

cinsiyet ve ırk yardımı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve can yalçın tarafından 25 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    muhabbet kuşu dişi mi erkek mi yaklaşık ırkı nedir birde kaç yaşında acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:45 -->-> Daha önceki mesaj 19:15 --

    Arkadaslar yardim rica ediyorum
     
  2. Hakkı ÖCAL
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    0
    Kus disi kizismis yas olarak 1-2 arasi tahmini cek e benzior ırk olarak yada iri yerli olabilir
     
  3. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    aynen çok iri ya erkek tam yerli yanında büyük duruyo dişi ya bide ceresi daha kahverengileşmedi daha tam hafifden öyle yani ben kuşu ağustos ayında pet şhop'dan aldım 2-3 aylıkdı şimdi 7-8 aylık felan..
     
  4. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.323
    Beğenileri:
    3
    1 Yaşından rahat büyük dişi bu kuş
     
  5. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    peki erkek ile dişi arasında ki yaş sıkıntısı çok problem olurmu acaba erkek küçük olabilir çünkü onun yaşında da tam emin değilim bu resmi bide onun yaşı nedir acaba herkez farklı birşey söylüyor çünkü..

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #5 can yalçın, 25 Ocak 2015
    Son düzenleme: 25 Ocak 2015
  6. Hakkı ÖCAL
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    0
    Biraz yaglanma var gibi ucur evin icinde ucmasinda bi sikinti var mi bi bak
     
  7. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Erkek dişiye göre biraz küçük sanki Dişi Çek gibi maşallah
     
  8. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    arada uçuruyorum ya problem çıkmaması için ilk başlar biraz yalpalıyodu şimdi iyi uçuyo ama fazla yükseğe çıkamıyor..
     
  9. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.323
    Beğenileri:
    3
    Erkek Baskın olsun uygun ortam olsun yavru almanız için yaşı bir engel teşkil etmez bence
     
  10. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    dişi çek büyük ihtimallede erkek yerli orası kesin..
     
  11. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Evet kardeş
     
  12. Hakkı ÖCAL
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    0
    Erkek disiden küçük gibi
     
  13. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    erkek kuşunun rengine bayıldım gökküşağı gibi :)
     
  14. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    arada takip ediyorum erkek yavaş yavaş koyuyo baskınlığını arada hafif sert darbeler ile gagasına vuruyo dişinin eskiden dişi biraz sertdi ama kaybediyo yavaş yavaş yazın çoğu zaman yavruluğa giriyolardı ama bişey olmadı 3 ay daha beklicem bakalım bişey olmaz ise değiştiricem birini büyük ihtimal dişi..

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41 -->-> Daha önceki mesaj 23:39 --

    aynen bende bayılıyorum renklerine arkadaşlar erkeği değiştir diyo ama asla değiştirmem dişi gider o kalır onun renginde yavru alırsam süper olur..

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:42 -->-> Daha önceki mesaj 23:41 --

    evet biraz öyle malesef..
     
  15. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.323
    Beğenileri:
    3
    Kuşları ayırıp dişiyi Erkeğin kafesine koyabilirsin. Eğer erkeği dişinin kafesine koyarsan Dişi kafesi sahiplenir ve üstünlük kurmaya çalışır daima
     
  16. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    yok dişiyi erkeğin kafesine koydum 1 ay falan tekti erkek sonra dişi almaya karar verdim sonra ilk başlar araları iyiydi yavruluğu koyduğum zaman çok ilgileniyodular dişi giriyodu içine ne zaman tüy döktü böle oldu bu kuş..
     
  17. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.323
    Beğenileri:
    3
    Tüyden çıkınca düzelir Nijer falan fazla vermeyin yeter
     
  18. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    yok hafta da bir veriyorum pek yemiyolar zaten nijeri yem ile karıştırıyorum yemiyolar ama havuc yiyolar onu da haftada bir veriyorum zararlı olmasın die..
     
  19. Mert ÇAPACI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    513
    Beğenileri:
    0
    İri yerli veya çek olabilir 1 yaşını geçkin dişi
     
  20. lonelypover
    Çevrimdışı

    lonelypover New Member

    Katılım:
    25 Eylül 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Desktop/suzi/20150925_174225.jpg
    arkadaslar benimde bi çift muhabbet kusum var ve yavruları çıktı en büyüğünü kendime ayırdım yavrulardan diğerlerini sattım ama cinsiyetini bilmiyorum yavrunun ve fotorafta koymıyorum yardımcı olurmusunuz fotolarını atmak istiyorum
     

Sayfayı Paylaş