petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cinsiyet ve ırk?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve badem tarafından 15 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. badem
    Çevrimdışı

    badem New Member

    Katılım:
    3 Ocak 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Merhaba arkadaşlar,
    Yıllar sonra yeniden muhabbet kuşu aldım. İngiliz yavrusu diye aldım ama bir de sizin yorumlarınızı almak istiyorum. Cinsiyeti ve ırkı hakkında bilgi verebilecek üstadlara şimdiden teşekkürler.
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:00 -->-> Daha önceki mesaj 11:59 --

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #1 badem, 15 Ocak 2015
    Son düzenleme: 16 Ocak 2015
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
    Hayırı olsun, güle güle besleyin.
    Daha yakından ve tünekte çekilmiş bir fotoğrafını görebilir miyiz?
    İngilize göre biraz ufak geldi bana ve fotoğrafa göre dişi gibi duruyor?
     
  3. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    748
    Beğenileri:
    7
    Banada Dişi Çek Gibi Geldi Ama Üstad Daha İyi Bilir :)
     
  4. Celil ALPAY
    Çevrimdışı

    Celil ALPAY New Member

    Katılım:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    462
    Beğenileri:
    0
    dişi gibi duruyor. daha net bir fotoğraf olursa iyi olur
     
  5. badem
    Çevrimdışı

    badem New Member

    Katılım:
    3 Ocak 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Yorumlarınız için teşekkür ederim. Akşam eve gidince daha net bir fotoğraf çekip yükleyeceğim. Valla erkek ingiliz yavrusu diye aldım:)
     
  6. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Çek havası var sanki,kuyruğu nasıl?
     
  7. Mert ÇAPACI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    513
    Beğenileri:
    0
    Kırık dişi gibi..
     
  8. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Kusunuz dişi ırk konusunda yaniltmak istemem
     
  9. badem
    Çevrimdışı

    badem New Member

    Katılım:
    3 Ocak 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Yeni fotoğrafları ana baslığa ekledim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:20 -->-> Daha önceki mesaj 11:16 --

    Yardımcı olacak yok mu arkadaşlar.
     
  10. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Valla dişi sanırım ama Yusuf abi gibi ırk konusunda bir düşüncem yok...
     
  11. lonelypover
    Çevrimdışı

    lonelypover New Member

    Katılım:
    25 Eylül 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Desktop/suzi/20150925_174225.jpg
    arkadaslar benimde bi çift muhabbet kusum var ve yavruları çıktı en büyüğünü kendime ayırdım yavrulardan diğerlerini sattım ama cinsiyetini bilmiyorum yavrunun ve fotorafta koymıyorum yardımcı olurmusunuz fotolarını atmak istiyorum
     
  12. Çağrı GÖKÇEK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    647
    Beğenileri:
    0
    [MENTION=6387]Levent ACAR[/MENTION] abi her konuya yazmış.
     

Sayfayı Paylaş