petshop

                   

Cinsiyet Ve Irk ??

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Emir Hakan SU tarafından 25 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

  1. Emir Hakan SU
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    2
    Arkadaşlar bu kuşu yeni aldım ve cinsiyeti hakkında bilgim yok nedir acaba
    [​IMG]
    Bu kuşu ise yerde buldum cinsiyeti nedir ?
    [​IMG]
    Bu da eski kuşum bunun da cinsiyetini bilmiorum ama adam erkek demişti :eek:
    [​IMG]
     
    #1 Emir Hakan SU, 25 Temmuz 2015
    Son düzenleme: 25 Temmuz 2015
  2. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    118
    Fotolar bende gozukmuyor
     
  3. Emir Hakan SU
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    2
    Ben Bi yeniden düzenlicem arkadaşım bir dakika sonra bakabilirmisin

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:28 -->-> Daha önceki mesaj 17:25 --

    Fotolar bende de gözükmüyoo
    Deli olcam
     
  4. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    118
    Hizliresim.com dan yukle link at

    SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Emir Hakan SU
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    2
    sağol ya denicem yaniden

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:36 -->-> Daha önceki mesaj 17:35 --

    sonunda kardeşim sağol sen olmasan ne yapardım ben ;)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:37 -->-> Daha önceki mesaj 17:36 --

    sanırım üçünün de cinsiyeti aynı
     
  6. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    118
    3ü de erkek gibi gozukuyor. Ama 3.fotograf net değil. Ilk 2si daha 2 aylik olmamis yavrular.
     
    #6 Doğukan Hazar, 25 Temmuz 2015
    Son düzenleme: 25 Temmuz 2015
  7. Emir Hakan SU
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    2
    sağol kardeşim çok teşekkür ederim değiştirmeye gitcem ayrıca 3. fotoyu yeniden çekicem o zaman bakabilirsin

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:42 -->-> Daha önceki mesaj 17:41 --

    beyaz kuşum biraz hırçın benden kaçıor ama güzel çekmeye çalışacağım
     
  8. Aysu GÖKTÜRK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    18
    3ü de erkek.Maşallah,çok güzeller:)
     
  9. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    118
    Tmm yeni konu acmana gerek yok. Burdan paylasirsan zaten bana bildirim gelir. Bilgi kirliligi olmasin
     
  10. Emir Hakan SU
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    2
    [​IMG]
    Çekebildiğim en net foto bu kardeşim
     
  11. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    118
    Beyaz olan da erkek.masallah. Onun da yaşi pek yok gibi. 6 aylik falan tahminen. Ama gagasinda bi problem mi var ?
     

Sayfayı Paylaş