petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cinsiyet yaş ırkı nedir yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Serkan Mutlu tarafından 28 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Serkan Mutlu
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Sağlığı yerinde mi​
     
  2. kadir5640
    Çevrimdışı

    kadir5640 New Member

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    yaşına bişey diyemem ama albino dişi kuşunuz eğer sol ayağında bir problem yoksa sağlığıda gayet iyi görünüyo maşallah :)
     
  3. nixmare
    Çevrimdışı

    nixmare New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    5 ay civari dişi albino
     
  4. Serkan Mutlu
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Herkes erkek diyor aldigim pet shopta erkek dedi
     
  5. kadir5640
    Çevrimdışı

    kadir5640 New Member

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    flash yanıltıyo olabilir ama resimde görünen dişi flashsız aydınlık ortamda çekip yeniden atarsanız tekrar bakalım çerede bulunan delikler aynen resimdeki gibi beyaza yakın etrafıda pembemsi bi tondaysa dişi

    [​IMG][/url][/IMG]
     
    #5 kadir5640, 28 Aralık 2014
    Son düzenleme: 28 Aralık 2014
  6. Serkan Mutlu
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Dedigin gibi usta flash yaniltiyor olabilir ceresinin cogu mavi diplerden mavi geliyor daha da

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:03 -->-> Daha önceki mesaj 15:55 --

    Hayir flash parlatmis pembe gibi duruyor resim de ama cogu mavimsi ceresinin cok az pembelik var gibi diplerdende daha mavi geliyor
     
  7. kadir5640
    Çevrimdışı

    kadir5640 New Member

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    erkek olma ihtimali var o zaman :) güle güle besleyin :)
     
  8. Serkan Mutlu
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Tesekkurler ustam :)
     

Sayfayı Paylaş