petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cinsiyeti , Irkı Yaşı Ve Bir Soru :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Sinan Şimşek tarafından 12 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. Sinan Şimşek
    Gizli

    Merhaba arkadaşlar. Yeni kuş aldıkta , cinsiyeti ırkı ve altta yazdığım sorunun cevabını öğrenmeye geldim :)

    Şimdi arkadaşlar , kuşu erkek diye aldık. Cinsiyeti , Irkı Ve Yaşı ( not , gagasında siyahlık var , yaşıyla ilgili galiba ) Hakkında bilgi verebilirmisiniz ?

    [​IMG]

    [​IMG]

    Şimdi arkadaşlar birde , bu kuş hasta gibi geldi bana. Arada ağzını açıyor böyle esner gibi ve insanın burnu tıkalıyken nefes almaya çalışırken çıkardığı ses gibi ses çıkarıyor ceresinden. Hasta mı acaba ? Kuyruğu Düşük. Sürekli sallanıyor kuyruğu. Acaba küçük olduğundan mı ? Arkasından fotoğraf attım ;

    [​IMG]
     
  2. İsmail YILDIRIM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Kuşunuz en fazla 2 aylık çek erkek gibi geldi bana.
     
  3. ab301
    Çevrimdışı

    ab301 New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    50-60 gün. Yerli. Çok güzel konuşturulur uğraş derim
     
  4. zuhal emer
    Gizli

    merhabalar benimde buna benzer bir muhabbet kuşum vardı 2,5 sene benimle yaşadı 11 gün önce kaçtı balkona bile omzumda gelirdi asla kaçmazdı ben tatile gittim annemle kaldı ve kaçmış çok büyük bir boşluğa kapıldım ve 3 gün önce ingiliz muhabbet kuşu aldım ama yemek ve su içmiyor bazen ele geliyor kendini sevdiriyor ama bir anda tekrardan ürkekleşiyor yemek ve su içmemesi beni çok üzüyor ben elimle verdim mi yiyor ama alıştırmakta istemiyorum bu sefer kendi öğrenemez diye

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:25 -->-> Daha önceki mesaj 10:02 --

    2 aylık belki de daha küçük erkek çok tatlı
     
  5. Sinan Şimşek
    Gizli

    Kuşun yaşı bana daha ufak gibi geldi birde erkek mi diyorsunuz şimdi.
     
  6. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    2 aylık civarı, yerli, erkek.
     
  7. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    2 aylık yeli gagasındakı siyahlık yavru olduğundan biraz büyüsün gider
     
  8. m.ali güler
    Gizli

    2 aylık civarı..o siyahlık bi 15 güne geçer zaten kaybolmaya başlamış.Hayırlı olsun...
     
  9. yerli 2 aylık erkek. gagasındaki siyahlık bir iki haftaya gider.
     
  10. Sinan Şimşek
    Gizli

    Sürekli kuyruğunu oynatıyor normal mi böyle yapması?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:08 -->-> Daha önceki mesaj 00:05 --

    Beyler sürekli kuş gıcırtı sesi çıkarıyor , acaba hasta olabilir mi ?
     
  11. m.ali güler
    Gizli

    gıcırtı sesi yapmasının sebebi o anının keyifli olduğu anlamına gelir.Yani kuşuna iyi bakıyorsun :)
     
  12. Levent ACAR
    Çevrimiçi

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.771
    Beğenileri:
    71
    Hasta filan değil..
    Ortama alışmaya çalışan yavru kuş. Ellemeyin 1 hafta 10 gün..
    Kafesin yerini de değiştirmeyin.
    Güle güle besleyin.
     
  13. Sinan Şimşek
    Gizli

    #13 Sinan Şimşek, 13 Temmuz 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 13 Temmuz 2014
  14. Levent ACAR
    Çevrimiçi

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.771
    Beğenileri:
    71
    Cins cins bunlar yahu.
    Hiç böyle yapan bir kuş görmemiştim.
    Ama hali duruşu kötü değil. Bana hasta gibi gelmedi.
     
  15. Sinan Şimşek
    Gizli

    Bilmem ki , 1 saattir sürekli böyle ses yapıyor. Çok haraketli , her yere atlıyor zıplıyor. Hasta olsa yaparmı acaba :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:02 -->-> Daha önceki mesaj 06:31 --

    Arkadaşlar bugün de geri geri koşmaya başladı ilginç bir mubiş bu valla :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:56 -->-> Daha önceki mesaj 20:02 --

    videoyu izleyip cevap verebilecek var mı ? Sürekli aynı sesi yapıyor hasta galiba
     

Sayfayı Paylaş