Cinsiyeti ve Irkı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve A{Y}D{I}N tarafından 3 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. A{Y}D{I}N
    Çevrimdışı

    A{Y}D{I}N Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Merhabalar yani aldığım yavru muhabbet kuşumun cinsiyetini ve ırkını öğrenebilirmiyim
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 A{Y}D{I}N, 3 Mart 2014
    Son düzenleme: 5 Mart 2014
  2. Hürkan YILMAZ
    Gizli

    Cinsiyeti erkek gibi duruyor ama önünden çekin net değil .
     
  3. ilk resimde erkek gibi demiştim sonraki resimlerde daha net dişi bir kuş ve çekoslavak cinsine benziyor
     
    #3 Abdurrahman CENGİZ, 3 Mart 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 7 Mart 2014
  4. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Profesyonel

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.819
    Beğenileri:
    12
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    dişi olacak bir kuş bence
     
  5. Hürkan YILMAZ
    Gizli

    Sulukta ne var öle yav :)
     
  6. A{Y}D{I}N
    Çevrimdışı

    A{Y}D{I}N Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    sulukta ilk acemilik vitamini fazla koymuşuz hemen boşaltım onu

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41 -->-> Daha önceki mesaj 16:11 --

    Yakından resim ekledim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:28 -->-> Daha önceki mesaj 23:41 --

    Arkadaşlar cinsiyet olarak çok kararsız kaldım gaganın üstü lila rengi gaga deliklerinin yanı çok küçük beyaz bazı arkadaşlar erkek bazıları dişi diyor ben evde tek konuşturmak için aldım dişi çıkarsa sorun olurmu
     
  7. Furkan Uçar
    Gizli

    Cinsiyet erkek gibi görünüyor fakat ırkı için kuşu boydan fotoğrafı olmalı :)
     
  8. mc.axu
    Çevrimdışı

    mc.axu Yeni Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Rize
    bence zaman geçtikçe kuşun burnu rengi değişecektir o zaman daha net söylenebilir cinsiyeti , çünkü daha ufak bir kuş :))
     
  9. A{Y}D{I}N
    Çevrimdışı

    A{Y}D{I}N Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Bazı arkadaşlar erkek diyor bazı arkadaşlar dişi kafam çok karıştı
     
  10. Oguz Kızıl
    Çevrimdışı

    Oguz Kızıl Süper Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kırıkkale
    Erkek kuş ırkıda kırık yada iri bir cek hayırlı ugurlu olsun güzel vakitler gecirmenız dilegiyle.:)
     
  11. A{Y}D{I}N
    Çevrimdışı

    A{Y}D{I}N Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Sanırım son karar Erkek
     
  12. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Abdullah AKDAL Profesyonel

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    çek yada kırması gibi - cinsiyetini tam bilemedim yanıltmayayım
     
  13. yesilcin
    Gizli

    yesilcin Guest

    Bence de erkek =)
     
  14. Çağrı ÖZCAN
    Gizli

    Yaş? Irk? Cinsiyet? [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] .com/d//

    C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  15. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.557
    Beğenileri:
    348
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Benim fikrim de bu kuş erkek
     
  16. Cihan ZALOĞLU
    Çevrimdışı

    Cihan ZALOĞLU Aktif Üye

    Katılım:
    10 Mart 2014
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Aydın Bey selamlar,

    Burun delikleri etrafında ham beyaz renk görüyorum. Ayrıca geri kalan cerede hiç mavi ton seçemiyorum. Bu tip cere renginin hep dişi çıktığını gördüm. Bence Kuşunuz dişidir.
    Referans; Serhat Bey'in yazısı Muhabbetkuşunda Cinsiyet Ayrımı

    Kuşunuzda parçalı mutasyonu var ve Yerli ırk olduğunu düşünüyorum. Irk araştırmama katılmak ister misiniz? http://www.muhabbetkusu.com.tr/cinsleri-ve-irklari/irklar-arasinda-olculebilir-farklar-nelerdir-16919.html
     
  17. cakir33
    Çevrimdışı

    cakir33 Profesyonel

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul
    Bu kuş güzel bir yavru dişi kuş.
     
  18. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Abdullah AKDAL Profesyonel

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    ingiliz kanı var kuşta
     
  19. A{Y}D{I}N
    Çevrimdışı

    A{Y}D{I}N Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar internette araştırmalarıma göre herkezin söylediği eğer bu kuş dişi çıkarsa bize alışması kolay olmayacakmış ve alışsada dönem dönem agresifleşecekmiş eğer dişi çıkarsa sizce bu kuşu değiştirip erkek mi almalıyım ?
     
  20. cakir33
    Çevrimdışı

    cakir33 Profesyonel

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul
    Bence kuşu değitirmezsiniz iyi olur.O sizin kısmetiniz artık.Her kuşta birtakım özellikler vardır.Hiç birşey olmazsa bile büyüyünce güzel yavrular alırsınız size alışır ve güvenirse yuvalığa bakmanıza kızmaz.Bir de renkleri çok güzel maşallah.
     

Sayfayı Paylaş