petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cinsiyeti ve Kaç Aylık?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Halil Reis tarafından 4 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Halil Reis
    Çevrimdışı

  2. abdulkerim demir
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    483
    Beğenileri:
    0
    resim biraz bulanık ama 2 aylık erkek gibi
     
  3. Halil Reis
    Çevrimdışı

    Ben 5 Aylık Diye Almıştım :S

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09 -->-> Daha önceki mesaj 22:04 --

    http://u1312.hizliresim.com/1j/4/v5tmr.jpg

    http://u1312.hizliresim.com/1j/4/v5tnb.jpg

    Şunlarada Bi Bakarmısınız Sevinirim :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:12 -->-> Daha önceki mesaj 22:09 --

    Yardımcı Olurmusunuz?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:34 -->-> Daha önceki mesaj 22:12 --

    Yardımcı Olucak Yokmu?
     
  4. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    3-4 aylık civarı hocam yanı normal 5 aylık diye almanız
     
  5. Halil Reis
    Çevrimdışı

    Saol Kardeş.
     
  6. müge
    Çevrimdışı

    müge Guest

    Erkek gibi =)
     
  7. Serdar KARAKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    154
    Beğenileri:
    1
    3-4 aylık erkek.
     

Sayfayı Paylaş