Cinsiyeti ve Türü Nedir ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve alısenturk tarafından 17 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. alısenturk
    Çevrimdışı

    merhabalar arkadaşlar kimisi erkek dedi kimisi dişi dedi kuşuma kuşum nerdeyse alalı 2 ay olacak hemen hemen belli olur gibi düşünüyorum artık daha net kararlar verebilirsiniz gibi geldi bana fazla uzatmadan fotoları atayım
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    kuşum bu arada ele gelmiyor fakat omzuma çıkıyor öpüyor devamlı serbest evin içinde acıkınca kafese giriyor felan ama devamlı serbest kalması iyimi sizce kuşun saglık durumu nasıl biraz bilgi verirseniz sevinirim. teşekkürler
     
  2. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Profesyonel

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    istanbul/pendik calışma saatlerinde şişli
    bence erkek
     
  3. alısenturk
    Çevrimdışı

    teşekkürler

    teşekkürler hocam arka arkaya devamlı öpücük sesi cıkarıyor birde kelimeleri mırıldanıyor gibi sesler cıkarıyor konuşacakmı sizce
     
  4. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Maşallah sağlıklı kuşunuz erkek yada dişi diye kesin birşey diyemeyeceğim dönüyor gibi görünüyor bana dişi gibi geldi
     
  5. alısenturk
    Çevrimdışı

    burun delikleri tarafından bi açılma beyazlaşma var gibi hocam dişiyemi dönüüyor ne
     
  6. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Profesyonel

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    İstanbul
    Erkek

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  7. Abdurrahman CENGİZ
    Çevrimdışı

    çok güzel bir erkek
     
  8. alısenturk
    Çevrimdışı

    arkadaşlar kesin bişey söylenebilirmi lütfen herkez fikrimni yazsın
     
  9. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Profesyonel

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    İstanbul
    Böyle dişi olmaz mor cere burun delikleri çevresi pembe size beyaz geliyor sanırım

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  10. alısenturk
    Çevrimdışı

    teşekkürler

    inş dediğiniz gibi olur hocam da yanlız hafif bir beyazlk var gibi geldi bana

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:41 -->-> Daha önceki mesaj 15:32 --

    fikri olanlar bakarmı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:42 -->-> Daha önceki mesaj 11:41 --

    herkezden bilgi almak istiyorum
     

Sayfayı Paylaş