petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cinsiyeti ve yaşı nedir?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Furkan_Çelik tarafından 3 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Furkan_Çelik
    Çevrimdışı

    cinsiyet ve yaşı hakkında bilgi verir misiniz? Bir de ben isim bulamadım rengi kirli sarı gibi yardım eder misiniz değişik isim istiyorum :D

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
  2. Erdem DEDE
    Çevrimdışı

    cinsiyetine bişey diyemem ama yaşı 3-4ayllık gibi önden çekerseniz cinsiyetinide söylerim
     
  3. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Vallahi foto çekerken flaş patlamış fakat büyük olasılıkla ERKEK. Flaş kapalı halde cereyi yakından çekerseniz daha iyi olur.
     
  4. Furkan_Çelik
    Çevrimdışı

    flaş zaten kapalıydı ama daha yakından çekmeyi deniyecem bide ben eğitirsem konuşturabilir miyim?
     
  5. Furkan_Çelik
    Çevrimdışı

    Eğitirsem konuşur mu?
    En yakını bu :)
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
  6. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Tam eğitme zamanı.. İyi bir eğitim verirseniz hem konuşur hemde dilediğiniz herşeyi yapar.. ERKEK
     
  7. Furkan_Çelik
    Çevrimdışı

    Sağolun ya ben parmağımı göğsüne değdirince çıkıyor zaten aldığım yer tanıdık olunca ben kendim seçtim. elimi koydum elime çıkanı aldım. Ama kafasını veya göğsünü sevmeye çalıştığımda ısırıyor ve çok acıtıyor. Isırmaması için ne yapmalıyım ?
     
  8. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Erkek gibi görünüyo
     
  9. Furkan_Çelik
    Çevrimdışı

    sevmeye kalkıştığımda çok ısırıyor 3tane muhabbet besledim hepside ısırıyordu kaç ay eğittim ama bir değişiklik olmadı 3ünde de bu sefer başarıcam tabi sizin yardımlarınızla :)
     
  10. Furkan_Çelik
    Çevrimdışı

    Yardım eden yok mu?
     
  11. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    O yavru bir adam. :) Güven vermelisin önce ona. Sakin yaklaş. Ani hareketler yapma ve yüksek sesle konuşma kuşla ürkmesin.
     
  12. Kürşat TEKMEN58
    Çevrimdışı

    kuşun 2 aylık erkek maşallah ısırmasına bşy yapamazsın huylu huyundan vazgeçmez
     
  13. H. Mehmet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Erkek gibi görünüyo
     

Sayfayı Paylaş