petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cinsiyetleri ayırt edemiyorum:(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve serhat07 tarafından 11 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    Merhaba arkadaşlar ya ben bir yıl önce bir tanıdığımda bir cift kuş aldım aldığımda da 4 tane yumurta vardı altında sonra yumurtaları attı dişi arkadaş bekle yine olur dedi ama 1 yıl bekledim bir sonuç alamadım 2 hafta önce bir başka kuşçuya kuşları gösterdim bunların ikiside dişi dedi inanamadım bir başka kuşçuya da götürdüm oda dişi dedi neyse bir erkek aldım o zaman sonra diğer dişiyide bir erkek kuşu olan arkadaşıma verdim 1 hafta onda kaldı kuş oda kendi tanıdığı kuşçuya götürmüş oda bunların ikiside erkek demiş ne yapacağımı şasırdım aklıma kuşlarin gagasının resmini çekmek geldi ve resimlere de numara verdim yardımcı olursanız sevinirim.

    http://d1303.hizliresim.com/17/c/kyvbc.jpg

    http://a1303.hizliresim.com/17/c/kyvfz.jpg

    http://b1303.hizliresim.com/17/c/kyvjf.jpg
     
  2. Sehimerdan KARA
    Çevrimdışı

    Maşallah hocam renkler orjinal...
     
  3. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    orjinal ne demek ? acaba onu çözemedim :)
     
  4. Sehimerdan KARA
    Çevrimdışı

    Yani arayıpda bulamadığım bulupda kimsenin satmadıgı süt beyazı :)
     
  5. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    kuşlar iyide çiftleşmiyor youtubeden video falan izlettim yine boş :) bunların cinsiyetleri nedir acaba? :D
     
  6. Sehimerdan KARA
    Çevrimdışı

    Vallaha hocam bildigim kadarıyla ikisininde dişi olması lazım eger bir seneden beri elinizdeyse ceresinin mavi olması lazım ki erkek olsun ama degiller yanlış bilmiyorsam ama üstadlarımız var sitede onlar daha iyi yorum yapacaklardır.
     
  7. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    anladım bekliyorum bende kesin bir yorum çünkü erkek var elimde bir tane yeşil
     
  8. Emin Güleç
    Çevrimdışı

    Emin Güleç New Member

    Katılım:
    18 Şubat 2013
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    2 numara kesinlikle dişi ama 1 numaraya tam bir yorum yapamıyacagım.
     
  9. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    işte 3 tane kuşçu da ona takıldı ama mal satmak istemelerinden de olabilir diye dişi dediler pembe cenesi.
     
  10. Kutluay DOLKAN
    Çevrimdışı

    Kutluay DOLKAN New Member

    Katılım:
    2 Mart 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    0
    kardeş 2.resimdeki kuş kızışmış bir dişi onun yanına erkek al 1.resimdekide dişi ama kızışmış degil erkek al sen
     
  11. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    eyvallah kardeşim teşekkür ederim birde kuşçu limon yada biber ver bunlara yağlanmış dedi limon ve biber koydum ama yemiyorlar ne yapmam gerekir ?
     
  12. Doğuş ŞEKER
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    11 Mart 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğenileri:
    0
    beyler bende sizin gibi resim çektim bunları size nasıl göstereceğimi bilmiorum bi söylermisiniz
     
  13. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

  14. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    :))) 1numaralı kuşun gagasının mavi olmamasının nedeni albino olduğu için ustam kuşlarınız dişili erkekli sıkıntı yok benim erkeğiminde gaga pembe ama erkek çünkü albino kuşlarının cinsi böyle kuşlarınızın rengi gayet iyi ayrıca youtubeden izletmeyle felan olmaz güzelce yuvalığı takacaksınız içine güzelce hamster talaşı bıracaksınız ve sularına vitamin damlatacaksınız ve vitamin dolu olan suyu 8 saat içinde yenileyeceksiniz çünkü vitamin 8 saatten sonra zehire dönüşüyor ve birazda mama takviyesi mama çok önemli hazır mama alırsanız 8 saatten fazla durabilir fakat eğer mamayı kendiniz hazırlıyosanız ve içinde yumurta varsa kafesde 8 saatten fazla durmamalı kuşlarınız gayet güzel yemlerine nijer tohumu bırakın gerisi onların bileceği iş :D zaten erkek kuş daha tam kızmamış dişide öyle
     
  15. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    boş konuşuyor o biber ve limon verilirmi mubişlere bu tür şeyler pek verilmez maydonoz bile tartışma konusu şuanda
     
  16. Mehmet ATLI
    Çevrimdışı

    2.si dişi 1.si de dişi sanırım kaç aylık tam bi resmini koysaydın keşke
     
  17. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    1 yıldır bende bu kuş hatta 15 ay falan oldu bundan oncede ne kadar yaşadı bilmiyorum yinede resim koymam benim için faydalı olacaksa koyabilirim.
     
  18. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    ustat işte şimdi kafam karıştı bunlar 1 yıldır hiç yavru vermedi yuvayı bile ben çıkarmadım vitamin koydum suyun içine onu değiştiyorum kuşçu ikiside dişi dediği için bir tane yeşil aldım ve o an 2 numaraki kuş onunla öpüşüyor onunla cilveleşiyor 1 numaralı kuşunda yanına yaklaşmıyor ne yapmam gerek peki şimdi bu 1 numaralı kuş erkek ise dişi mi almayım ?
     
  19. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Lütfi usta gerekli açıklama ve önermelerde bulunmuş. Bence yeşil kuş ile eş tutan kuşunuz onlar eş olsun. Cinsiyetinde şüpheye düştüğünüz kuşunuzu da alın hayvan dükkanında salmaya koyun karşıt cinsten biriyle yakınlaşacaktır zaten. Ona göre hem cinsiyetini belirlemiş olursunuz hem yeni bir eşi olmuş olur. Evin ve yerin de müsaitse 2 tane çiftin olmuş olur.
     
  20. serhat07
    Çevrimdışı

    serhat07 Guest

    senin dediğin gibi yapalım o zaman :) teşşekür ederim üsta
     

Sayfayı Paylaş