petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

cinsiyetleri??

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ferhan Celik tarafından 5 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Ferhan Celik
    Çevrimdışı

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    bilgi verir misiniz arkadaslar tesekkurler
     
  2. Caner TEKAN
    Çevrimdışı

    Sarı başlı kesin dişide diğeri sırf pembeyse erkek ama beyazlık olduğu için o da dişi olabilir
     
  3. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Sarılı kuşunuz dişi çek kırması olabilir ve 7-8 aylık. Beyazlı kuşunuz erkek ve yerli bir kuş, daha çok küçük bir yavru yaklaşık 2 aylık.
     
  4. Ferhan Celik
    Çevrimdışı

    sari basli olan disiyse insallah digeri erkekdir yaa.. :)
     
    #4 Ferhan Celik, 5 Ekim 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 5 Ekim 2013
  5. oguzhan sakallı
    Çevrimdışı

    sarı başlı dişi 5-6 aylık ama diğeri erkege benziyo2-3 aylık die düşünüyorum kardeşim
     
  6. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    2
    buda vesikalık çekilir gibi olmuş maşallah :)
    [​IMG]
     
  7. Ferhan Celik
    Çevrimdışı

    tesekkurler :) umarim bu vesikalik cekilir gibi duran kusum erkektir diyorum o zaman :).:)
     
  8. Ferhan Celik
    Çevrimdışı

    baska yorumlar da alabilirsem cok sevinirim:)
     
  9. rockythebudgie
    Çevrimdışı

    Bence hepsi erkek :D
     
  10. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    evet sari başli olan kuş erkek digeride dişi gibi duryor 2 ay sonra daha net olur.
     
  11. Ferhan Celik
    Çevrimdışı

    yaaa neden herkes farkli bisey soyluyor :D
     
  12. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Sarı olan kesin dişi, diğeri tam net olmamakla beraber erkek olabilir. 1-2 ay sonra ceresi tam netleşecektir. Burun deliklerinde beyazlık var mı?
     
  13. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    Sarı başlı dişi diğeri erkek ama ustalarımın da dediği gibi dişi erkekten baya büyük çift olmak için yaşları pek uygun değil bence
     
  14. Ferhan Celik
    Çevrimdışı

    burun deliklerinin çevresinde az biraz beyazlık var evet..
     
  15. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    hocam bence sıkıntı yapmayın o erkek son resimde bariz görülüyor ama dişiye göre yaşı küçük
     
  16. Ferhan Celik
    Çevrimdışı

    zaten birbirlerine pek alışamadılar, birbirlerini kaşımaları felan yok. tüh ya hep bu petshopçuların yüzünden .
     

Sayfayı Paylaş