petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

çok aciilll muhabbet kuşum hareketsiz yatıyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Furkan AYDOĞDU tarafından 30 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    bugün okuldan geldiğimde muhabbet kuşum hareketsiz yatıyordu kuşçuyu aradık aspirin verin dedi yapıcak bişi yok iyileşirse iyileşir dedi bu arada dışkısıda sarıydı kesik kesik nefes alıyor sizce ne yapabilirim çok acilllll

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:32 -->-> Daha önceki mesaj 16:27 --

    cevap veren kimse yokmu
     
  2. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.395
    Beğenileri:
    19
    aspirinden baska bişi yok bekleyin bakalım
     
  3. musa351
    Çevrimdışı

    musa351 Guest

    resmini atarsanız daha iyi anlarız
     
  4. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    tmm kuşun fotolarını atıyorum şimdi
     
  5. Deren Görkem YETİKER
    Çevrimdışı

    benim eski muhabbet kuşum da hastalandığında aspirin vermiştim ertesi gün öldü :( hastalıktan mı aspirinden mi bilemedim dikkat edin..
     
  6. musa351
    Çevrimdışı

    musa351 Guest

    Aspirinden birsey olmaz benim babanem her hastaliginda veriyo kuslara
     
  7. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
  8. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.395
    Beğenileri:
    19
    Aslında benimde bi jumbo kuş asprin verdim ertesi gün öldü S
     
  9. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    nedenki kuşçu aspirin verin başka bişi yapamayız dedi
     
  10. musa351
    Çevrimdışı

    musa351 Guest

    Eyer hic hareket edemiyosa felc olmus olabilir
     
  11. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    yo yoo hayır hareket ediyor ama biz dokunca yoksa hareketsiz yatıyo
     
  12. izmirli35
    Çevrimdışı

    izmirli35 New Member

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    kurumaya girmiş olabilir kusunuz ins biran önce toplar kendini düzelir
     
    #12 izmirli35, 30 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2014
  13. Ahmet Özkan GENÇ
    Çevrimdışı

  14. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    kuruma nedir

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:15 -->-> Daha önceki mesaj 17:15 --

     
  15. Osman ÖZTÜRK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    12 Haziran 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    0
    Biraz geç kalınmış gibi


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  16. izmirli35
    Çevrimdışı

    izmirli35 New Member

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    kuruma bi hastalık türü kuslarda çok oluyo
     
  17. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    biraz bilgi verirmisiniz siz gördünüzmü geçebilirmi eğer keçerse nasıl geçebilir ne yapmamız lazım
     
  18. Ahmet Özkan GENÇ
    Çevrimdışı

    kuruma bi çeşit zayıflama hastalığı kuşlar hastaysa pek yem yiyemez yiyemediğinden de zayıf düşer ve göğüs kısmındaki yağ dokusu erimeye başlar göğüs kemiği ciddi anlamda belirginleşir bıçak sırtı gibi olur. Yemi önüne koyun kendi yemiyorsa siz mama yapıp besleyin şırınga ile tabi bi veterinere götürme şansınız varsa çok daha iyi olur
     
  19. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    mama derken mamayı nasıl şırıngayla vericez bide nasıl bir mama
     
  20. izmirli35
    Çevrimdışı

    izmirli35 New Member

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    muhammet çelik paylasım yapmıs
    Bilindiği gibi Kuruma Hastalığı da denilen Megabakteriozis’in çaresi Amfoterisin B adı verilmiş bir maddedir. Mantarlara karşı şu ana kadar bulunmuş en yararlı fungusitlerden biridir.
    Ancak çok pahalıdır.
    Ülkemizde bunlar mesela
    Abelcet Flakon 217 TL
    Ambisome Flakon 318 TL
    gibi rakamlara satılıyor.

    Üzülmeyiniz. Aynısının makul fiyata olanını buldum.
    Suda da eriyor.
    Fungizone Flakon 16 TL hatta 10 TL

    Bu ilacı soğutucuda saklamalıyız. İçinden bir ince bıçak ucuyla leblebi kadar alıp bir litre suda eritiniz.
    Zaten hemen eriyor.
    Hasta kuş bu sıvıyı içsin.
    (Kullanacağınız kadar yaparsınız. İlaç oranını da buna göre hesaplarsınız. Kalmışsa da soğutucuda saklayıp ertesi gün de kullanabilirsiniz.)
    Hastalığın iyileşmesi biraz uzun sürüyor. Ama 48 saat içinde gözle görülür bir olumlu değişim görülüyor.
     
    #20 izmirli35, 30 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2014

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşum hareketsiz yatıyor

    ,
  2. yavru muhabbet kuşum hareketsiz