petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çok Acil Lütfen

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Alişan YILMAZ tarafından 24 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Alişan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Öncelikle İyi Geceler muhabbet kuşumun göğüs kafesinde şişlik var ve ağız bölümüne yem yapıışmış '' Poposunda'' dışkı yapışıktı ılık suyla ve pamukla temizledim ağız bölümünüde iyice bi temizledim ama suan göğüs kafesi şişik ve,aşırı halsiz yani. tünekte duramıyacak kadar. sizce neyi var ve ne yapmam gerekiyor ? sizce eşinede aynısı olur mu ? resim
    ve ağzını açıp kapatıyor garip bir ses çıkarıyor :(

    [​IMG]

    :confused::confused::confused::confused:
     
    #1 Alişan YILMAZ, 24 Kasım 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 24 Kasım 2013
  2. ismail kaan
    Çevrimdışı

    bu kuş nasıl bu hale geldi darman duman
     
  3. Alişan YILMAZ
    Çevrimdışı

    vallahi bende anlamadım yani hiç kuşu elime bile almadım daha :( eşi var yanında hiç kavgada etmediler. yani birden bire oldu of napıcam ya sularını falan hergün temizliyorum .
     
  4. ismail kaan
    Çevrimdışı

    eşi yapmadıysa nasıloldu sıkışalilceğ biyer varmı kafesin içinde, bildiğin hırpalasan anca bu halegelr kuş
     
  5. Alişan YILMAZ
    Çevrimdışı

    eşinin yapmadıgına eminim kafestede bıyere sıkışamaz çünki sıkışabilceği byer yok kafes geniş ve yani sakıncalı biyer yok .s ya çok iyi ilgileniyordum kuş kumunu mürekkep balığı kemığını yemini eksik etmiyodum :/ neden ya :S 2 günde bir kafesini temizliyordum..
     
  6. ismail kaan
    Çevrimdışı

    moralinasıl peki durgunmu yani?
     
  7. Alişan YILMAZ
    Çevrimdışı

    evet bayağ bi durgun. önerebilceğiniz ilaç falan varmı ?
     
  8. ismail kaan
    Çevrimdışı

    valla bekliceksin ama bence kontrol et eşi yapmış olabilir şişlik olmasa suluğundayıkanmaya felan çalışmıştır dicem ama .... gerçekten nedicem bilmiyorum bence yarın ilk iş bi veteriner bulun bi danışın

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:38 -->-> Daha önceki mesaj 03:37 --

    valla bekliceksin ama bence kontrol et eşi yapmış olabilir şişlik olmasa suluğundayıkanmaya felan çalışmıştır dicem ama .... gerçekten nedicem bilmiyorum bence yarın ilk iş bi veteriner bulun bi danışın bu arada kuşunuz tüyde vitamin verin çabuk kendinegelsin
     
  9. Alişan YILMAZ
    Çevrimdışı

    ya bide ben avi-vit kullanıyorum ne zaman herhangi bir kuşuma versem illa o kuşa bişi oluyor yanı rahatsızlanıyor diğer kuşumda öldü. suan 1 çift jumbo 2 çift çekoslavak kaldı elimde .
     
  10. Kaan KARAN
    Çevrimdışı

    Kaan KARAN Member
    Altın Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2013
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    kuşlarımdan biri için suya eklediğim aviastım ilacı aynı kafesteki diğer kuşumu aynı duruma sokmuştu, ilaç zehirledi galiba, ben bu durumlarda (galiba kuş kusmuş ve dışkı popoya yapışıyorsa biraz ishal de olabilir) sindirim sisteminde problem olduğunu düşündüğüm için avidare adlı biyotekniğin ishal ilacını kullanıyorum, ağzına enjektör ile her 15 dakika da bir 1 damla damlattım, geçti, bir de ortamı sıcak tutmanızı öneririm
     
  11. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Elinizdeki vitaminde sorun vardır bence ya yenisini alın ya da değiştirin
     
  12. Alişan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Malesef Kuş Öldü.
     
  13. Emre TURGUT
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Ekim 2013
    Mesajlar:
    367
    Beğenileri:
    2
    kuşuna hemen antibakteriyel damla ve vitamin al suyuna düzenli olarak koy
     
  14. Kaan KARAN
    Çevrimdışı

    Kaan KARAN Member
    Altın Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2013
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    Resimden gördüğüm kadarıyla kuşta ishalde varmış, vitamini çok vermiş olabilirsin, 2-3 damlayı geçmesin suya eklediğin vitamin...
     
  15. muhabbetçi
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    613
    Beğenileri:
    4
    geçmiş olsun
     
  16. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    üzüldüm :( bence kafesi komple bir sıcak sıdan geçirin bütün yemlik suluk ondan sonra dişiyi koyun ve elinizdeki vitamini atın belli bir süre sonra etkisini kaybediyor vitaminler açıldıktan sonra birde süper-vit e geçin bence
     
  17. Serdar
    Çevrimdışı

    Serdar Guest

    Bence kafesi ayırabilme şansın varsa ayır bir hastalığı varsa diğer kuşa bulaşmasın yani ben olsam öyle yapardım çünkü biraz hasta gibi hiç eşi yapmışa benzemiyor
     
  18. Emre TURAN
    Çevrimdışı

    Vitamin mi zehirledi acaba? Fazla verince oluyor ya genelde?
     
  19. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    kardeşim geçmiş olsun.zor bir durum gerçekten
     
  20. Ozan Demir
    Çevrimdışı

    Ozan Demir New Member

    Katılım:
    18 Eylül 2013
    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    0
    Benim anne de bu tarz olmuştu direk eline alıp muayene ettim göğüs kafesindeki şişlik sertmi batıyor mu diye Allahtan fazla yemiş yavruları beslemek için direk aklıma o gelmişti yorumları okuyunca öldüğünü gördüm geçmiş olsun..

    LT22i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş