1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

Çok İstediğim Şey Oldu

Konusu 'Dilek, İstek, Öneri ve Şikayetleriniz' forumundadır ve Tevfik AKTUNÇ tarafından 23 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Ben açıkcası bu forumda sohbet eklentisine karşıydım. Şimdi ise olmaması bence çok güzel olmuş, uzun zaman önce bir konu açmıştım bununla ilgili fakat pek olumlu karşılanmadım. Böyle güzel olmuş forum sitelerine sohbet gitmiyor + bu güzelim foruma hiç gitmiyordu. :)
     
  2. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Mehmet YALÇINKAYA Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Adana
    Abi inanır mısın sen söylemeseydin hiç farkında değildim sohbet eklentisinin kaldırıldığından bende garipsiyordum bence de iyi olmuş :)
     
  3. Ömer Tekin
    Çevrimdışı

    Ömer Tekin Profesyonel

    Katılım:
    6 Nisan 2013
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    Ankara
    Bence hiç iyi olmamış kel gibi olmuş forum.
     
  4. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Profesyonel

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.542
    Beğenileri:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Trabzon/Ktü
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 ile 5 tane
    Ben de farkında değildim
     
  5. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Bende diyorum birşey eksik ama nedir? :)

    Dostum bir şey söyleyeyim sana, anlık konuşmalarda her daim laubalilik olur. Bu zamanla artar ve insanlar birbirlerine hakarete kadar gider. Forumun yaş ortalaması 14 ile 27 arası, ağırlık ise 14/22 ben öyle gözlemledim şimdiye kadar. Bugün sabah bir caps gördüm anlık sohbette olmayacak bir söz paylaşılmış drogba ile ilgili o yüzden bazı arkadaşlar burada bayanların olduğunu veya böyle şeyleri istemeyenler olduğunu unutuyor. O yüzden, bence iyi olmuş diyorum.
     
  6. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Bende bir an evine muhabbet kuşu, papağan falan mı girdi sandım.:p Benim için problem değil. İster olsun, ister olmasın. En azından sorulara daha fazla cevap geleceğinden eminim.
     
  7. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Komşunun atı bizim bahçeye kaçmış :) Bu şekil çok güzel olmuş bence Sevtap değil mi? :cool:
     
  8. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    At yine asalet taşıyor. :D Senin yakın yapacaklar sana bir sürpriz. :p İyi olmuş iyi en azından yorum yapmayıp boş boş konuşan insanlar olmaz.
     
  9. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Birden at olası geldi insanın içinden, aynen böylesi daha iyi olduğuna göre umarım bir daha açılmaz sohbet :) Teşekkürler yönetim ekibi
     
  10. murat beynam
    Çevrimdışı

    harika olmuş muhammet bey ellerin dert görmesin
     
  11. Eren ERDEM
    Çevrimdışı

    Ben pek yazmadığımdan sohbet bölümüne samimiyetsiz olduğumu düşünürler diye arada bir selam veriyordum haha :D
    İyi olmuş yani :D
     
  12. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    istanbul
    Güzel olmuş.

    Bknz : Entrikalarla karşılaşmamış oluruz.
     
  13. H. Mehmet YILDIZ
    Çevrimdışı

    İyi bir çalışma ;)
     
  14. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    En iyisini yapmışlar..
     
  15. Dilek M. Dönmez
    Çevrimdışı

    Çok iyi olmuş ben bu halini çok beğendim boş boş konusmuyor artık kimse :)
     
  16. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Profesyonel

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Istanbul ~ Bursa
    İyi olmus iyi ;)
     

Sayfayı Paylaş