cok korkuttu

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Numan Küçük tarafından 27 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. Numan Küçük
    Gizli

    Arkadaslar gece eve geldim odamin ışığını yaktigimda ne goriim. Sakirim normal insan gibi yan yatmis ayaklarini uzatmis ayni bizim gibi uyuyodu. Öldü dedim heralde Allah korusun hic dokunmadim baktim nefes aliyo yavas yavas aşırı bi korku sardı dayanamadım bi elimi uzattim toparlandı hemen aldim tunege çıkardım. Şimdilik sakince uyukluyo. Arkadaslar daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu cok tirstim oyle görünce:confused:
     
  2. berke ünal
    Gizli

    bazı kuşlar genellikle sultan papağanları ölü taklidi yapabilio onu geliştirebilirsiniz mesela parmağınızı silah gibi yapıp ateş etme hareketi yapınca ölü taklidi yapar vs
    [COLOR="Green"][/COLOR]
     
  3. Numan Küçük
    Gizli

    Fotoğraf biraz açıklayıcı olur umarım
    [​IMG]
     
  4. Numan Küçük
    Gizli

    Ne taklidi kardeşim sen de güldürme beni. Yorum yazmış olmak icin yazmayın lütfen..
     
  5. kaansam
    Gizli

    kaansam Guest

    Kızdığınız kişi 13 yaşında , yaşınıda belirtmiş genç arkadaşımız. Heveslerini kırmamak lazım...
     
  6. Mustafa YİĞİT
    Gizli

    daha çok yavru olduğu için destekli bir biçimde uyumak istiyor.Bir sorun yok 1-2 hafta sonra alışkanlığından vazgeçicek
     
  7. Işıl KEGEÇ
    Gizli

    Bencede çok küçük olduğu için böyle yeni yavrular birbirine sokulup uyuyolar kakirde köşeye çekilmiş uyuyo :) bnce bi sorun yok maşallah bu arada
     
  8. berke ünal
    Gizli

    yorum yazmak için yazmadım burda videoları var
     
  9. kaansam
    Gizli

    kaansam Guest

    Sevgili kardeşim bu yaptığın spam. Konuyu kirletiyorsun alt alta sürekli mesaj yazmak hoş bir davranış değildir ve bir çok forumda ban (forumdan atılma) sebebidir.Yaşın çok küçük bence forum kurallarını bir oku.Bütün mesajlarını ilk post(ilk mesajında) birleştirebilirsin.

    Muhabbet kuşları ölü taklidi yapmaz bu konudada eğitilemezler. Videolarını paylaştıkların taklit değil; kuş sahibinin genellikle hayvanı korkutması sonucu ,hayvanın iç dünyasında oluşan başka problemler sonucu veya sadece oyun maksatlı en fazla 10 saniye süren bir durum. Benimde bir kuşum sırt üstü dururdu fakat ölü taklidini öğretmem sonucu değil kuşun o durumdan nasıl kalkacağını idrak süresinin uzun olmasından dolayıydı...
    Ölü taklidi yapanlardan bir tanesi zaten muhabbet kuşu bile değil. Gerçek taklit yapanlar kuşlar muhabbet kuşu değil...

    Edit: yaşının küçük olması her yaptığına musade olunucağı manasına gelmez. Arkadaşın konusu ile senin yazdığın cevap tamamen alakasız idi fakat 2 post öncede belirttim , yazdın bitti gitti uzatma bence...
     
    #15 kaansam, 27 Nisan 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 27 Nisan 2013
  10. Numan Küçük
    Gizli

    Tamam sensin abim :D
     
  11. Numan Küçük
    Gizli

    Çok sağolun Işıl hanım. Şöyle birşey farkettim hava kararmadan önce yem yemeye çalışıyor hava kararinca kafesin tabanında öylece kalıyor garibim :) adam relax ya :)
     
  12. Numan Küçük
    Gizli

    Siz de sağolun Mustafa Bey unutmuşum kbkmayin :)
     

Sayfayı Paylaş