petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

çok su içiyor ve sürekli olarak işiyor yardımlarınızı bekliyorum

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve VEYSEL MUSTAFA tarafından 12 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. VEYSEL MUSTAFA
    Çevrimdışı

    Kusum surekli olarak su içiyor 1 gunde suyunu bitiriyor ve sürekli olarak işiyor altını her gün temizlemekten bıktım neden böyle yapıyor olabilir ve cözüm onerileriniz nelerdir
     
  2. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    Kuş işemez sulu dışkı yapar:) Su içmesi güzel içine vitaform katın bir sıkıntısı varsa çabuk düzelir.
     
  3. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    içtiginden emınmısın belkıde bonyo yapıyor o yuzdende her taraf ıslanıyor
     
  4. ens
    Çevrimdışı

    ens Guest

    bencede kusta zaten bır cıkıs var o da kloaktır. dıskı ve ıdrar beraber cıkar bencede banyo yapıyo olabılır iyi gozlemle bence o kadar suyu nasıl ıcsın zaten kendısı suluk kadar
     
  5. Koray Çağla GÜLTEKİN
    Çevrimdışı

    Kuşunuzun kafesi petek yanında soba yanında falan ise suyun buharlaşmasıda çok olası bişey
     
    #5 Koray Çağla GÜLTEKİN, 13 Aralık 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 13 Aralık 2013
  6. MaviBoncuk_
    Çevrimdışı

    Benım kusum hıc su içmiyor :) Suluk nerde onu bılmıyor sanırım
     
  7. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
  8. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    banyo yaptiğindan bitmiş olabilir bende 2 gunde bitiyor benım banyoo yapiyolar bazen cunki. su ile...
     
  9. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    bence banyo yapıyordur o kadar suyu içemez :) ayrıca konu başlığını görünce ultra prima bağlayın dedim kendi kendime :D
     
  10. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    aynen abla okadar da degil 1 gunde suyu bitirmeleri imkansız benım 2 tane kuş var banyo yapmadıkları zaman 3 4 gun gidiyor.
     
  11. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    benimkiler su çok az içiyorlar genelde yem yiyorlar ..ulan su içsenize diyorum erkek cevap veriyor ciyk ciyk tamam anne diyim içiyor bana bakıyor..eşime diyorum bu yakında soruda sorucak bak görcen :D
     
  12. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    Bu şarkıyı öğretin kuşlara :)
    [YOUTUBE]Mbb3GGc39HE[/YOUTUBE]
     
  13. İsmail BAL
    Çevrimdışı

    bence kuşlarınızı güzelce bi gözlemleyin o kadar suyu içmiyordur banyo yapıyordur ve etrafı da o yüzden batırıyordur.
     
  14. VEYSEL MUSTAFA
    Çevrimdışı

    banyo yapıyor olabilir ama dışkısı çok asırı sulu bunun için ne yapabilirim
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kusu cok su iciyor

    ,
  2. muhabbet kuşum çok su içiyor

    ,
  3. muhabbet kuşu çok su içmesi

    ,
  4. muhabbet kusum cok su iciyor ve cok isiyor