petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Dişi diye bildiğim kuşuma erkek diyenlerde oldun lütfen yardıım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Serkan Yüksekkale tarafından 6 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Cinsiyet tahmininde bulanamıyorum dişi diye bildiğim kuşuma erkek bi mubiş daha aldım anlaşıyolar ama dişi kuşum sürekli kafa sallıyor sizce dişi midir ? erkek mi ?
     
    #1 Serkan Yüksekkale, 6 Şubat 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 6 Şubat 2014
  2. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    Kuşların resimleirni yüklersen yardımcı olabiliriz.
     
  3. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Forumda yeniyim nasıl yükleniyo bilmiyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:40 -->-> Daha önceki mesaj 11:29 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:40 -->-> Daha önceki mesaj 11:40 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:40 --

    Bilen yok mu ya acil yardım ediin
     
  4. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Erkek gibi duruyor

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  5. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Alalı 2 ay falan oldu aldığım kişi dişi demişti gagası falan dişiye benziyo ama cere rengi yanıltıyo sanki
     
  6. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Cereye bakmak gerek hele ki baş sallamaya başladıysa ki aynı durum benim başıma geldi erkek olduğu kesindir

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  7. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Diğer erkek kuş bu kuşun ağzına kusuyo bunun bi anlamı var mı peki ?
     
  8. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Aynı cins iyi anlaşan kuşlar da kusabilir. Ayrıca yeni gelen kuş ortama alışana kadar diğer eski kuşun kusmasına izin de veriyor. Alıştıktan sonra o da baş sallamaya kusmaya başlıyor.

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  9. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Teşekkürler yardımın için :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:56 -->-> Daha önceki mesaj 11:55 --

    Bide baska bi kuşum var oda erkek elimi içeri girdirdiğimde bagırıyo gibi sesler cıkarıyo neden?
     
  10. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Rica ederim aynı duyguyu bende yaşadım severek aldığım kuşu değiştirmek durumunda kaldım :)

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  11. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Bende aynı o şekilde olucak galiba elime falanda alışmıştı :)
     
  12. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Diğer erkek kuşun ürkmüş olabilir senden biraz uzak dur sonra alışır bence

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  13. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Aynen bende değiştirmek zorundayım galiba :) elimede alışmıştı :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:01 -->-> Daha önceki mesaj 12:00 --

    Teşekkür ederim
     
  14. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    İyi forumlar rica ederim yardımcı olduysa :)

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  15. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    Baska bi arkadaşta dişi ama henüz genc diyo ?
     
  16. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Burun delikleri etrafında beyazlık yok gibi geldi bana ayrıca hal ve hareketleri söylediğine göre diyorum erkek ama okuyan ustalar da cevap verirse kesinleşir

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  17. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

    hayır beyazlık yok
     
  18. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Neye göre dişi demiş o arkadaşın :)

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  19. Serkan Yüksekkale
    Çevrimdışı

Sayfayı Paylaş