petshop

                   

Disi erkek meselesi:)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Sedat TELLI tarafından 9 Kasım 2014 başlatılmıştır.

  1. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Ustadlar bende iki yavru var biri 4 aylik filan digeride 2,5 aylik disi bendeykn erkek aldim ona 1 hafta civarinda ayri tuttuktan sonra erkegi disinin kafesine attim fakat disi erkege rahat vermiyo mama veriyorum yedirmiyo dal dari koyuyorum yedirmiyo normalde iyi anlasiyolar kavga yok ama ekstra yem cesidi girince sikinti suan ayirdim yine bu sefer asil kafeste erkegi biraktm 1 hafta filqn bekletsem ayri sekilde erkek bu kafeste hakimiyet kurabilirmi ?
     
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.499
    Beğenileri:
    334
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Kuşlar genç kuşlar bunlar doğal dişiler daha cazgır olur hele yavruyken hele yavruyken :) ilerde anlaşırlar inşaallah
     
  3. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Bir cok konuda erkegin yanina atin disiyi diyorlar fakat ben koydugumda is iaten gecmisti bir hafta bekletsem erkek kendine gelirmi ezdirmwz en azndan diye dusunuyorum sizce nasil olur ?
     
  4. AliismailERTAŞ
    Çevrimdışı

    AliismailERTAŞ Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    daha ufaklar zaten, bendeki çiftlerde de ekstra yemeklerde hep dişiler önce yiyor :)
     
  5. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Disi bildigin tavuk gibi oldu erkek ufacik kaldi gerci irk farkida var erkek cek disi yerli ama garibim bise yiyemiyodu :)
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.499
    Beğenileri:
    334
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Bunun için 1 hafta yetmez en az 1 ay kadar ayrı kalmalı erkek dişiye göre de küçükmüş zaten
     
  7. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Yapicak bise yok usta o zamn kalicaklar ayri yem yerkn bile rahatsz ediyo
     
  8. x16
    Çevrimdışı

    x16 New Member
    Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    411
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    bana göre bir haftada yeterli ama imkanın varsa 1 ayda durabilirler zaten yavrular daha
     
  9. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Bende birkac yerd duymustm 1 hafta yeterli diye yavru oldklari icnmi bir ay gbi bi sure lazim ayri odalardalar ama seslerini duyuyolar birbirlerine otuyolar
     
  10. Kemal Kocabaş
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    9 Mart 2014
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    BALIKESİR
    benim dişimde öyle değişmiolar bunlar 9 aylık hala aynısını yapıyo :)
     
  11. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Vallami :) degisme olmazmi ayirip sonra erkegin yanina atsak?
     
  12. Kemal Kocabaş
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    9 Mart 2014
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    BALIKESİR
    daha küçükler bence ayrılmalarına gerek yok çünkü daha o konular baslamadı onlarda 6. aylık olunca yeni yeni baslar :)
     
  13. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Ikidi beraber buyuyolar sanirim hakimiyet konusu olmaz olursada erkek baskin cikar heralde?
     
  14. Kemal Kocabaş
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    9 Mart 2014
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    BALIKESİR
    Erkek ortama alısınca agırlıgını ortaya koyar bence
     

Sayfayı Paylaş