petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Dişi Eşini seçti fakat arada kavga ediyorlar

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve sekerse_tehlike tarafından 7 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Gündüz Petshopta Muhabbet kuşlarının arasına bıraktık kuşçuda kendisi seçti eşini akşamında getirdim şuan ikisi aynı kafeste yuvalığı takmadım daha 2 gün sonra takacağım fakat arada kavga ediyorlar erkek zaten ele alışık değil bunlar birbirini öldürmez demi hani tanıştılar sözde ama ilk günden aynı kafeste :/ ne önerirsiniz arkadaşlar . Birde kuş kum'u aldım onu nezaman kullanmaya başlıyım?
     
  2. Berk Sönmez
    Çevrimdışı

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    0
    Ben erkeği dişimin yanında getirdiğimde 3/4 gün farklı kafeslerde birbirini görecekleri şekilde bıraktım.Aslında tavsiye edilen 1/2 hafta farklı kafeslerde durmaları ama bazı sebeblerden dolayı erken birleştirdim.Benim kuşlarda kavga ediyor ama öyle büyük birşey değil, dişi erkeğe yaklaştığında erkek gaga atıp uzaklaştırıyor sadece.Sizin kavgalar daha büyükse eğer bi hafta kadar farklı kafeslerde birbirlerini görecek şekilde tutarsanız daha iyi olur.
     
  3. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Anladım hocam , Yani kalabalıkta eşini seçmesi yetmiyor galiba bazen dişi azıtıyor erkek çok korkak bide ele alışgın değil elede alınmıyor dişi bana alışık olduğu için ısırmıyor beni ama erkek ele alınca köpek gibi koparıyor ortamda yabancı geldi şuan ona
     
  4. Berk Sönmez
    Çevrimdışı

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    0
    Evet ortam yabancılığıda var tabi.Eminim bu işin ustaları sana daha çok yardımcı olucaktırlar.Hayırlı üretimler olsun inşallah :)
     
  5. MerveMerym
    Çevrimdışı

    MerveMerym New Member

    Katılım:
    13 Mart 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Üstte yazan arkadaşın fikri güzel. Forumda da eş tutma hakkında -öncelikle yan yana ayrı kafesler- diyorlar galiba. Ben de eş alıcam beğendiğim kuşun satıcısı bunlar hemen eş tutar şöyle böyle diyerek biraz atıyordu gibi ama ben evde bir süre ayırmayı düşünüyorum.
     
  6. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Bende yarın ilk iş bi kafes alayım napıyım umarım o zamana kadar öldürmezler birbirlerini erkek eve alışsın az bu halde olmayacak gibi yoksa erkek acayip korkuyor şuanda
     
  7. Berk Sönmez
    Çevrimdışı

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    0
    İşin sadece ticari tarafında onlar :) Kimse garanti veremez kanaatimce bunlar kesin eş olurlar diye.Geçenlerde bi yerde okumuştum petshoplarda kuşlar çok iyi anlaşsa bile eve gelince bambaşka olabiliyorlarmış.

    Aşırı şekilde kavga ediyorlarsa birbirlerine zarar vermeden bi an önce ayırsanız daha iyi olabilir bence
     
    #7 Berk Sönmez, 7 Nisan 2015
    Son düzenleme: 7 Nisan 2015
  8. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Haklısın şuan durcak artık yarın gündüzden bi tane alırım ucuzdan koyarım ona zaten boş kafes olsa yeter elimde extra suluk falan mevcut
     
  9. MerveMerym
    Çevrimdışı

    MerveMerym New Member

    Katılım:
    13 Mart 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Dişi kuşun kafes dışındayken genelde kafes üstünde mi duruyor yoksa geziyor mu duruyorsa onu dışarı at :D :D
     
  10. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Dişi alışık bana zaten 2 yıldır o yüzden elimde falan ısırmıyor yabani hani ama erkeği arada didikliyor o da kızıyor erkek şuan çok korkuyor ve mutsuz orda kafesin içinde ne diye seçtiler birbirlerini o zaman onu anlamıyorum karşılıklı duruyorlar şuanda arada cırlıyor erkek umarım gece uyurken gürültü çıkarmazlar ki benimki rahat durmuyor illaki uyuyacaktır ama bide salıncaktaki aynaları ters çevirdim ilgisiz kalmasın diye yoksa dişi aynaya tapıyor öyle böyle değil
     
  11. A.Bozoğlu
    Çevrimdışı

    A.Bozoğlu Member

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    Petshop'ta erkek alışık olduğu yerde idi ve arkadaşları vardı. evde ise dişi alışık olduğu yerde, size ve ortama alışık ama erkek için durum çok farklı hem ortama hemde yanındakine yabancı. bence yeni kafesinizi basit ir kafes olarak seçmeyin alacağınız kafese erkeği koyun, 1hafta 10gün kafesine ve ortama alışsın sonrasında dişiyi erkeğin kafesine koyun.
     
  12. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Bendeki kafese yuvalık uyumlu yeni alacağımı bilmiyorum öyle bulur muyum şöyle yapsam yeni aldığım kafese dişiyi koysam erkek bu kafeste kalsın aradan 2 hafta sonra falan dişiyi gene o kafese koysam
     
  13. A.Bozoğlu
    Çevrimdışı

    A.Bozoğlu Member

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    Öylede olabilir, şuan dişi kafeste egemen, ortamıda tanıdığı için rahat.
     
  14. MerveMerym
    Çevrimdışı

    MerveMerym New Member

    Katılım:
    13 Mart 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Erkek ortama alışana kadar aynaları çevirmese miydin aceba. İnşallah alışırlar birbirlerine :)
     
  15. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Aynayı çevirmesem onun karşısında bildiğin kadınlar günü yapıyor bide ilgilenmicem diyorum mecbur kafesin dibine getiriyor beni cırlatıyor erkeği ve erkek eve geldiğinden beri bi halt yemiyor umarım grev yapıp gitmez dişi 3 tabak bitirdi resmen

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:18 -->-> Daha önceki mesaj 21:17 --

    tamam öyle yapıyım aldığım kafeste yuvalık uyumlu olursa dediğiniz gibi yaparım olmadı tersini yaparım en iyisi beklemek hatta acele etmicem karşılklı 1 ay dursunlar 1.5 yıldır dişi kuduruyor zaten 1 ay daha sabretsin
     
  16. gamze arat
    Çevrimdışı

    gamze arat Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    eger dişi aynaya alışmışsa o yüzden de sıkıntı çıkıyo olabilir. aynayı kaldırın tamamen bence. siz önce 10 gün kadar ayrı kafeslerde tutun. yan yana koyduğunuzda kafesleri çok bağırıyolarsa kafesleri uzak tutun birbirinden. bikaç gün sonra yaklaştırırsınız. sonra dişiyi erkeğin kafesine atın. erkek dişinin kafesine gelince, hem yer üstünlüğünden dolayı hem de dişilerin yapısı gereği biraz çirkef oldukları için erkeğe saldırabilir. aynı kafeste oldukları zaman birbirlerine saldırırlarsa eğer çok şiddetliyse yine ayırırsınız ama arada bir birbirlerini gagalıyolarsa normaldir. ve bu süre içinde tekini ya da ikisini salmayın dışarı. salmak isterseniz de bi saat kadar falan olsun. daha çok aynı ortamda olsunla, birbirleriyle ilgilensinler. dışarıda olunca kendi kafalarına göre takılırlar.
     
  17. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Tamam hocam dışarı salma konusunda anlamadım ikisi aynı anda mı çıkmasın yoksa tek mi çıkmasın nasıl tavsiye ettiniz. Birde aynalar şuan kalkmış vaziyette iptal yani kendini göremiyor arka tarafı çevrili salıncak destek alıyor aynadan ters taktım o yüzden o sıkıntı olmazda bu erkek hiç yem yemeye inmedi umarım intihar etmez ilk geceden
     
  18. MerveMerym
    Çevrimdışı

    MerveMerym New Member

    Katılım:
    13 Mart 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    :D 3 tabak mı yok artık
     
  19. gamze arat
    Çevrimdışı

    gamze arat Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    merak etmeyin intihar etmez :) erkek yeni olduğu için yem yemiyodur. yabancılık çekiyo normal olarak. ben kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak size söylüyorum yoksa süper bilgili olduğumdan değil :/ benim kuşlarda iyi anlaşıyo gibiler ama kafesten çıkarınca ilgilenmiyolar birbirleriyle. işte biri perdeye tırmanıyo diğeri kapı kolunda uyuyo falan. sonra kafese koyunca tekrar saldırıyolar birbirine. en başa dönüyo gibi herşey. sonra bi saat kalınca sessizce, anlaşarak duruyolar. o yüzden ikisini birlikte de çıkarmayın tek de çıkarmayın. hele bide sizin dişinin çiftleşme zamanıymış daha da çıkarmamanız lazım kafesten. hep kafeste kalmalarını istemiyodum. o yüzden gün içinde üç kere birer saat çıkarıyorum artık. daha önceleri gece kafeste ikisi uyumuyodu, kavga ediyolardı çok. mecburen biri kafesin dışında yatıyodu. ama kafeste kalma süreleri arttıkça daha iyi oldu. artık aynı kafeste sorunsuz uyuyorlar. iyice alıştıktan sonra birbirlerine o zman çıkarabilirsiniz gönlünüzce. en azından benim planım bu.
     
  20. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    3 tabak dediğim yani bizim gibi düşünürsek hayret şuanda sevimli bir şekilde yaklaşmalar yapıyor bizimki erkek korkuyor benim dişi acayip ilgi istiyor herşey çok ters yani

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:32 -->-> Daha önceki mesaj 22:28 --

    Biliyorum tabikide bildiğiniz için bahsediyorsunuz bunları belli bir tecrübeniz var sonuçta , teşekkür ederim bunuda paylaştığınız için. Bugünlük böyle durcaklar zaten bu saatten sonra yapılcak birşey yok yarın öğleden önce bi kafes ayarlar ayrı ayrı koyarım ama şu son 1 saattir yemek yedim geldim ilgi istiyor dişi başında dikiliyor erkeğin o da köşede sezercik gibi dikliyor aşağıda inmiyor yem yemeye ben rahatsız oldum hayvan acıkmış olmalı zaten şişkin duruyor yabancılıktan aşağı inemiyor benimki biraz rahat bıraksa ama ilgi istiyor işte yinede ayrı tutmakta fayda var gibi 2 hafta 1 ay falan

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:39 -->-> Daha önceki mesaj 22:32 --

    [​IMG]

    Bu mudur arkadaşlar
     

Sayfayı Paylaş