petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

dişi hazırlık yapıyor :)))

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Rahim Guguş tarafından 12 Eylül 2015 başlatılmıştır.

  1. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar dişi kuş dün 5 6 kere yuvalığa girdi yuva hazırlığı yapıyorlar. MAŞALLAH der misiniz? bu dönemde benim ne yapmam gerekli kalamar kemiği kum vs her şey var benim ne yapmam gerek peki
     
  2. qwxbb
    Çevrimdışı

    qwxbb Member

    Katılım:
    15 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    358
    Beğenileri:
    0
    Öncelikle MAŞALLAH. Bu dönemde ve her zaman kaliteli yem, günlük su değişimi, kalamar, kum vee günlük taze mama. Tabiki birde fazla rahatsız etmemeniz gerekli. Gerisini onlar halleder zaten. Hayırlı üretimler
     
  3. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    sağol kardeşim bu dönem kaç gün sürüyor
     
  4. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Siz rahatsız etmeyin gerisini onlar halleder :)
     
  5. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    kaç gün hazırlık sürer
     
  6. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Hazirlik doneminin herhangi bir gun belirtisi olmaz..Kuslar ciftlesmis ise en gec 2 haftaya yumurta gelir ama henuzciftlesme yok ise yuva hazirligi yapar ve kizisir erkek ile anlastigi an ciftlesme gerceklesir..Umarim kisa surede bu heyecani yasarsiniz.
     
  7. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    [​IMG] kuş böyle hocam
     
  8. Furkan Yıldız
    Çevrimdışı

    Katılım:
    29 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    6
    MASALLAH birazdaha net atarsaniz bakalim yakindan cekim yapin sanki yumurta var gibi

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    ya hep böyle durmuyor ki
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kusu yuva hazirligi ne kadar surer