petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

dişi kuş yuvalığa giriyorsa kesin eş olmuşlar mıdır?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bysmtnc tarafından 26 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. bysmtnc
    Çevrimdışı

    bysmtnc New Member

    Katılım:
    27 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    657
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar dişi kuş yuvalıga giriyor.giriyo bi kaç dakka duruyor çıkıyo tünekte bir tur atıyo tekrar giriyo.uzun süre hiç girmiyo sonra yine giriyo çıkıyo vs.kesin eş olmuşlar diyebilirmiyiz bu durumda.çiftleşme hiç görmedim.zaten akşam 7den sonra bakıyorum kuşlara ama öle ayrıntılı izlemiyorum.gündüz oda daha sakin acaba çiftleşmişlermidir.

    iki kuşta arada kanat çırparak ses çıkartıyo.bu hareket neyi gösteriyor.birbirlerine kızdığınımı yoksa kur yaptıklarını mutlu olduklarını mı.baya ses çıkıyo kanatlardan

    ve son olarak dün gece birisinden gıcırdama sesi geldi.kalkıp bakmadım hangisi diye ama beni bile kamaştırdı(bizde kamaşma denir :) ) hani tabağa çatalı sürtünce içimizin bi tuhaf olması durumu vardır ya ondan bahsediyorum.:)
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
  3. bysmtnc
    Çevrimdışı

    bysmtnc New Member

    Katılım:
    27 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    657
    Beğenileri:
    0
    gıcırdama sesi ve sesli kanat çırpmalar için ne dersin abi ?
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
  5. soner zorba
    Çevrimdışı

    soner zorba New Member

    Katılım:
    30 Ekim 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    aynı durum benim kuşlardada var öpüşüp koklaşıyolar ama icrat görmedim yuvalığa giriyo talaş koymuştum yuvalığa birazını dışarı atmış
     

Sayfayı Paylaş