petshop

                   

Dişi kuş :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Berşan KENAR tarafından 14 Kasım 2015 başlatılmıştır.

  1. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    Selamın Aleyküm bilenler bilir bir dişi kußum var sorularım da var. :)

    1. dişi kuşum kendini sevdiriyor.bana okşatıyor kendini ama deli galiba bütün yemlikleri kırdı bu huyunu napacam.

    2. Isırma huyunu napacam elime gelmesini napacam çok az geliyo
    5 sn sonra gidiyo :)

    ...TEŞEKKÜRLER...

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.675
    Beğenileri:
    498
    Akıllı yemlik mi yoksa normal yemlik mi kullanıyorsun. Isırma için tepki vermeden vazgeçmesini beklemek gerekiyor. Etkili bir yöntem yok sanırım.
     
  3. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    Normal abi deli gibi valla sevdiriyo kendini ilk geldigi gibi urkek degil kafes tellerini kirmaya calisiyo iki yemlik kirdi elime gelmiyo ins gelecek duvara omuz atarak duruyo

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  4. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.675
    Beğenileri:
    498
    Fazla bir suluk varsa ona yem koyarak kırmasını engelleyebilirsin.
     
  5. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    Aman abim onuda atmasin :) didari cikartinca uysal bir kuş aslında ;)

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  6. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.675
    Beğenileri:
    498
    Suluğu tele bağla bakalım atabilecek mi. Evde patronun kim olduğunu bilsin inat etmesin :)
     
  7. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    Ahahaha abim keşke anlasana kuş anneannemin olduğu için bn haftasonu geliyorum deli ediyor anneannemi solerim abim :) deli ya valla.:) bnmkide hala korkuyo disardan yarabbim ya :)

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  8. SibelAtam
    Çevrimdışı

    SibelAtam New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2015
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    0
    bence o sürekli dışarda olmak istediği için bunu yapıyor. yemliği kırarsa oradan dışarı çıkış var onu biliyor akıllı bıdık demekki. ama yaylı oluşunu hesaba katmadığı için planları suya düşüyor. telleri kırmak istemesinin sebebi de bu. daha sık salınırsa, düzelecek bunlar kalmayacak.
     
  9. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    Peki ablam haftasonlari sabahtan aksama kadar salacaz artik inşallah düzelir.

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     

Sayfayı Paylaş