petshop

                   

Dişi Kuşlar yuvalığa hiç ilgi göstermiyor?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve justaspike tarafından 27 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. justaspike
    Çevrimdışı

    justaspike New Member
    Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Biri 100x50x50 biri de standart üretim kafesi olmak üzere iki kafesim var ikisindede yuvalık ve tünekler var. Kuşlarım 6-7 aylık en küçük. İki çiftimde birbirlerine kusuyor kaşıyor ve birbirleri ile ilgileniyorlar, birbirlerine ayak atıyorlar fakat yuvalığa hiç ama hiç girmiyorlar. Kuşları alalı 1 ayı geçti ileriki zamanlarda üremede bir sıkıntı olurmu?
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.978
    Beğenileri:
    132
    Kızışmadılarsa, eşleşmedilerse yuvalığa pek girmezler.
    Yuvalık içine talaşla beraber kabuk tarçın kırıkları koyulabilir çok az. Koku cezbedici olabilir. :)
     
  3. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    4
    her yanyana gelen kuş eş olmuş demek degıldır bazen 2 erkek bıle öpüsür yemkusarlar dişi ve erkegın kızgın olmaları şart resım atabılırsen ustalar bır baksın
     
  4. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Murat abi sen elbet bizden daha tecrubelisinde kizismasi sart degil . Benim disi 4 aylikti yuvayla ilgileniyordu suan kizisti hayla ilgileniyor hani yumurta ? :D
     
  5. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    4
    merak dan ilgilenıyordur yuvayla :) kızgın olmadan cıfleşme olmaz [MENTION=9274]Ediz Edizoğlu[/MENTION] resım ekle bır baksın ustalar :)
     
  6. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Murat abi dişi kuşun gagasi maviyken kiremit rengine dogru donuyo yani kizişiyo :D yuvaya giriyo kumlari desiyo ayaklariyla oturup kalkiyo bunlar neyin işaretcisi sen soyle ustam :) :)
     
  7. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    4
    ben usta degılım daha yeni kalfa oldum demi levent :)
    kalamar kemıgı tüketmeye başladı mı?
    kum ıstemıyor olabılır yuvalıkda :) talaş dene :)
     
  8. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Abi talaşda bit olur bide oyle urasmim ya :) Kalamar kemigi yokta gaga tasi var . Kalamar kemigi olmak zorundami ?
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.359
    Beğenileri:
    294
    Kalamar kemiği kesinlikle olmalı ayrıca talaş düzenli temizlik yapılırsa bit yapmaz
     
  10. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    4
    ben kullanıyorum talaş allaha şukür daha hiç gormedım pit
    kalamar kemigi şart olmazsa olmazlar arasında yemıyorsa bıle mamaya rendeleyeceksin
     
  11. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Peki alirim petshoptan . Mamayi pazartesinden pazartesiye veriyorum uygunmudur ? Disim yemiyo ama erkek yiyor :D
     
  12. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    4
    şu an için yeterlı hafta bır ama arada meyve ve sebze de verebılırsın özellıkle salcalık kırmızı biber tavsıye ederım
     

Sayfayı Paylaş