petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

dişi kuşumda bir anormallik mi var

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve kayzerb tarafından 9 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. kayzerb
    Çevrimdışı

    kayzerb Guest

    başlıkta belirttiğim gibi dişi kuşumun ceresinde bi anormallik var mı ?

    ayrıca eşini mutlu edemediği için bu aralar erkeğinden küçük gaga darbeleri alıyor bunlar normal midir yoksa bu kavgalar büyür mü ayırmalımıyım kuşları ?
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 kayzerb, 9 Şubat 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 9 Şubat 2014
  2. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    kuşun gagası erimeye mi başlamış arkadaş çok değişik bişey veterinere götür bence.
     
  3. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    mantar kardeşim hemen bi petshopa git mantar kremi al bu keremi kulak pamuğu ile her akşam günde1 kez olmak şartıyla 15 gün boyunca sür bişeyi kalmaz şimdiden geçmiş olsun

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:02 -->-> Daha önceki mesaj 20:51 --

    kuş tüy dökümünde ayrıca çok hassas besiye çekin kusu mama ve vitamin takviyesi yapın
     
  4. kayzerb
    Çevrimdışı

    kayzerb Guest

    cevaplar için tşk. ederim
     
  5. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Vazelin sürebilirsiniz. Vazelin çok etkilidir bu konuda. Kulak çöpüyle sabah akşam sürün.
     
  6. Volkan SARSAN
    Çevrimdışı

    Volkan SARSAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    0
    ................................................................................................................
     
    #6 Volkan SARSAN, 9 Şubat 2014
    Son düzenleme: 27 Mart 2016
  7. kayzerb
    Çevrimdışı

    kayzerb Guest

    teşekkürler en kısa sürede deneyeceğim
     

Sayfayı Paylaş