petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

"DİŞİ"

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Samet YILDIZ tarafından 2 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Samet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar dişi kuşumun ceresi 1 hafta önce bembeyazdı ufak mavilikler vardı ama şimdi biraz daha mavileşti :S ben dişiliğinden şüphelenmeye başladım sürekli kavga kur yok bişi yok artık 1 haftadır.acaba bu yüzdenmi kur yapmıyorlar artık,lütfen yardımınıza ihtiyacım var bilgilerinizi sunarsanız çok sevinirim :) iyi forumlar...

    [​IMG] Flash'lı çekim.



    [​IMG] Flash'sız doğal çekim.;
     
  2. armand0
    Çevrimdışı

    armand0 Guest

    Kuş dişi fakat biraz daha zamanı var ayrıca tüye girmiş
     
  3. Samet YILDIZ
    Çevrimdışı

    1 Aydır vermediğim şey kalmadı quik mama veriyorum kendim mama yapıyorum fakat hala çıkamadılar tüy dökümünden .
     
  4. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    benim biliğim tuyt dökümü 1 2 ay sürebiliyor vitaminleri de eksık etmeyin. gerci uzaman arkadaşlar daha iyi bilir ama bana kuşcu öyle söylemişti sıtre falan girmişte olabilir müzik falan dinletin bazen de muhabbet kuş sesi dinletirseniz onlarla konuşmaya çalişcaktir...
     
  5. Samet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Canım kardeşim :) 1 ay içerisinde yaptıklarımı saysam akşama biter heralde :D strese girmeleri imkansız bana alışıklar zaten mekanları camın önü güneş yiyen yer.
     
  6. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    ayrı bir kapta yulaf içi verin tüy dökümünde faydalıdır
     
  7. Samet YILDIZ
    Çevrimdışı

    nerede bulabilirim yulaf içi ?
     
  8. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

Sayfayı Paylaş