petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Dişiyi verip erkek kuş almak

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Uğur DOĞAN tarafından 19 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Uğur DOĞAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2014
    Mesajlar:
    717
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar 6 yıl önce aynı yerden yavru bir kuş almıştım maşallah insan gibi konuşuyor cilveleri hareketleri inanılmaz bir kuş.Yalnız bir türlü çiftleşmedi.3 tane eş dğeiştirdim.hep kızgın oluyolar yuvalık takılı oluyo ama erkekte iş yok sanırım.
    Ben dişi kuşu verip şöyle ele gelen sevimli erkek alsam uygun olurmu.kavga ederlermi.
     
  2. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    o dursun ne güzel işte konuşyor kendızıne arkadaş yapmisiniz soru sorarsınız cevaplar mesela 2 tane çift kuş alabilirsiniz yerıniz musait se ...
     
  3. Uğur DOĞAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2014
    Mesajlar:
    717
    Beğenileri:
    0
    Hocam şimdiki erkek iyi hoşta ele gelmiyor.6 yıldır ele gelmedi.ele gelen kuş alsam erkek anlaşırmı kavga durumu olurmu
     
  4. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    dostum konuşmasi bile yeter ele gelmesi şart degil mesela nasılsın kanka diyorsanız iyim sen diyor sa o bile yeter örnek vermek gerekirse. kuştan kuşa degişiyor benım arkadaşlar 2 erkek 1 dişi var anlaşiyorlar bu her kuşta olcak diye bişey degil.
     

Sayfayı Paylaş