petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

duman ??

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve cixsower tarafından 19 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    merhaba arkadaşlar muhabbet kuşları dumandan rahatsız oluyorlarmı ?
     
  2. OKAN
    Çevrimdışı

    OKAN Guest

    benim biliğim kadarıyla sigaradan çok rahatsız oluyorlar.Ve sobalı evlerde sobanın saçtığı kokudan
     
  3. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    rahatsız olurla kesınlıkle
     
  4. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    peki nargile dumanı ?
     
  5. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    her turlu duman desem
     
  6. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    ben normalde hergün içerim odamda mavişde bazen içmeye kalkışıyo ama tabi berecermiyo :)
     
  7. Mert Yildirim
    Çevrimdışı

    Mert Yildirim New Member

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    0
    ben turkiyde bir tane muhabbet kusum vardi yesil disi ozamanlar egitmemisdim bilmiyordum bisey acemiydim ben bir gun kaza yapdim ve dalagim parcalanmisdi ic kanama gecirdim olme sansim vardi ve ameliyete sokmuslardi acile dalagimi birlestirip 1 hafta hhastenede kaldim ozaman benim babamda almanyadan gelmisdi evde o kadar cok zigara icmisdiki muhabbet kusum olmusdu ilk kusumdu cok uzulmusdum :(
     
  8. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    geçmiş olsun :(
     
  9. Numan Küçük
    Çevrimdışı

    Havadar biyerse çok fazla etkilemez kuşu ama kapi pencere kapalı dumanalti olursa hayvan cok etkileniyor. . Odamda çok sinirli oldugumda baya bi icmistim pat diye bi ses geldi kuscagiz bayilmis megerse oldu sandım baya korkuttu :/ icmedim bi daha o olaydan sonra zaten :)
     
  10. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    bizim maviş alışmış :) ama fazla içmicem artık
     

Sayfayı Paylaş