petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ele alışan kuş çiftleşirmi ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Samet YILDIZ tarafından 28 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Samet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar 1 yaşında erkeğim var ele alışkın dişiye kur yapıyor yola getiriyor,tek ayağını atıyo gerisi gelmiyor bunu kuşcuya anlattım kuşcu erkeği değiştir dedi kuşum ele omuza geliyor :) sizce ele alışkın olduğundanmı böyle yapıyor bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
     
  2. Efe Çalışkan
    Çevrimdışı

    değiştirmene gerek yok onları hafıf yuksek sakin bir yere as kafesi yuvalığı tak ve kuşları uçurma sadece yem ve su için gözük sen ilgilenmezsen onlarda birbirleriyle ilgileneceklerdir :)
     
  3. Samet YILDIZ
    Çevrimdışı

    hocam kafes çifthane mecbur koltukta duruyor erkek ele alışkın olduğundanmı diğer ayağı atmıyor acaba :)
     
  4. Efe Çalışkan
    Çevrimdışı

    yok bunun ele alışkanlıkla alakası yok :) ya tecrübesiz yada yavaş yavaş kur yapıyo ondan öyle yada dişi biraz isteksizdir ondandır :) ama emin ol hiç sorun yok bi kafes al ve yuvalığı tak kuşlada ilgilenme tez zamanda alırsın hayırlı haberi benden demesi :)
     
  5. Crowlie
    Çevrimdışı

    Crowlie Guest

    Ele alışkın olmasıyla alakası olduğunu sanmıyorum. Bizim abinin kuş konuşuyordu ele avuca da geliyordu fakat çiftleşti. Çift olduğu için konuşmuyor şimdi ;) Biraz daha sabret büyük ihtimalle çiftleşmeye başlarlar. Ayrıca yemlerine nijer de karıştırabilirsin. Haftada 1 defa mama vermen de sağlıkları ve kızgınlıkları açısından iyi olacaktır görüşündeyim...
     

Sayfayı Paylaş