petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ele gelme

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve jackaltr tarafından 20 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    Daha dün aldığım henüz 40 günlük olan kuşumu ele gelmeye alıştırdım.
    omuzumda ve elimde saatlerce kalabiliyor öyle bir uyuşuk tür :)
    kafese sokamıyorum bu seferde soktugum an ötmeye başlıyor eline tekrar al dercesine çokmu alıştırmışım susmuyor :D
     
  2. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    mecbur kafese girmesi lazım. su ve yem açısından
     
  3. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    evet normal yem kullanmıyorum zaten özel hazırlama yem yavru için karnı acıkınca yer zaten :)
     
  4. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    normal kuş yemi de koyun kafese.
     
  5. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    bunu aldığım yetiştirici gerek yok dedi bilmiyorum suyuna vitamin koyim dedim gerekmez diyor bende ellemedim arada bir yumurta veriyorum havuç haşlanmış yiyor valla sorun yok gibi
     
  6. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    vitamine de gerek var yeme de.
     
  7. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    gaga taşı lazımmı kuşa bide tırnakları çok uzun onu nasıl halledicez bilmiyorum elime batıyor
     
  8. Zeliha BAŞER
    Çevrimdışı

    Kalamar kemiği bulundurabilirsiniz kafeste, tırnak için de plastik tünek yerine tahta tünekler kullanmayı tercih edin. Çok uzunsa deneyimli birinden kesmesini isteyin.
     
  9. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    en kısa zamanda buna T-tünek yapıcam agaç dallarından nede olsa bıraktıgım yerden baska yere gıtmeye zahmet bıle etmıyor :D
     
  10. BydmR
    Çevrimdışı

    BydmR New Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    0
    Dayı yemini felan koy mama takviyesi felanda yap Suyuna vitaminde koy tırnakalrı için tahta tünek kullan gaga taşınıda eksik etme
     
  11. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    konuşmayı öğreticem ben buna daha yavru iken başlanmalı yani
     
  12. gizemmen
    Çevrimdışı

    gizemmen Guest

    bi dakka ya benim kuşum neden böyle değil? bir aydır bende daha anca kafesin içindeyken elime geliyor uçunca tanımıyor beni. bütün gün tepeden izliyor beni. şimdi de kafasını yana eğmiş bana bakıyor bi yerde hata var. :D aman maşallah. :))
     
  13. Dilek M. Dönmez
    Çevrimdışı

    Ne guzel ıste kusun senı sevmıs :)
     
  14. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    vallaha bilmiyorum kuştan kuşa fark var galiba kafesten çıkardıgım an elime uçuyor baska yerede gitmıyor :D
     

Sayfayı Paylaş