petshop

                   

En az 3 yumurta

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Muhammed Necib Karabulut tarafından 25 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    Ankara Pursaklar
    Arkadaşlar çiftim yumurtladı en az 3 yumurtası var. Ama yavruluğa uzunlamasına deil yanlamasına yatıyor. Bűyűk bi kuş olduğu için kuyruģu havaya kalkiyor bi de ortası delik olan yumurtaları toplayan tahtaya yatmiyor onu uzaklaştirmiş bi sorun olur mu ?
     
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.579
    Beğenileri:
    468
    yumurtaların üstüne yatıyor ama değil mi yoksa yanlış mı anladım
     
  3. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    Ankara Pursaklar
    Yatıyor kardeş

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:32 -->-> Daha önceki mesaj 21:30 --

    Sıkıntı çukur yok yumurtalar bir arada duramaz mi bu yuzden yumurtalar soğur mu?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:39 -->-> Daha önceki mesaj 21:32 --

    Bi de yuvalik kűçük olduģu için kuluçkaya yatarken sıkışıyo gibi kuyruğu havada kaliyor acaba bu yuzden midir? Yoksa normal kuluçka pozisyonu bu mudur?
     
  4. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    en az üç yumurta diyince televizyonda çıkan en az üç çocuk haberleri geldi aklıma :D
     
  5. zeynep beril
    Çevrimdışı

    zeynep beril New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2015
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul
    Darısı benimkilerin başına..
     
  6. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    Ankara Pursaklar
    Valla çok sevindim dunyalar benim oldu ilk çiftim ilk yumurtalarım dişi geldiğinde çeresi biraz mavili beyazdı şimdi uzun uğraşlar sonucunda şimdi koyu kahverengi inşallah gelecek tüm yumurtalarım çıkar ve bűyűrler.
     
  7. umut aktas
    Çevrimdışı

    benimkusun 5 yumurtası var sabah bi bakdım ip gibi sıraya dizmiş milim oynama yok şaşırdım 5 inide yanyana
     
  8. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    Ankara Pursaklar
    Cevap yok mu?
     
  9. Murat AYDEMİR
    Çevrimdışı

    Murat AYDEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2014
    Mesajlar:
    458
    Beğenileri:
    0
    Sıkıntı yok. sonuçta gövde ile yatıyor yumurtalara kuyruğu ile değil. Burada tek sorun yuvalığın küçük olması bir sonraki kuluçka dönemi için yuvalığı değiştirirsiniz olur biter. plastik folluklu yuvalıklar var onları kullanırsınız. Yumurtaların oyuk içinde olmaması konusuna gelincede, anneyi takip edin yuvalık dışına çıktığı bir zamanda yumurtaları oyuk içine toplayın. Bu esnada yuvalık kirli ise bakımını ve temizliğini de yapabilirsiniz.
     
  10. bjk70
    Çevrimdışı

    bjk70 Member
    Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    ne şekilde yatıyorsa sıkntı yok
     
  11. Ensar YILMAZ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    767
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    kocaeli/Bekirpaşa
    Sıkıntı yok yok her şey yolunda - bi film geldi aklıma :D En az üç yumurta da ben istiyorum inşallah :D
     
  12. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    Ankara Pursaklar
    Cevaplar için sağolun arkadaşlar
     

Sayfayı Paylaş