petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Engelleme hk. Bilgi almak istiyorum

Konusu 'Dilek, İstek, Öneri ve Şikayetleriniz' forumundadır ve Fatih Çevik tarafından 26 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

  1. Fatih Çevik
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Mart 2015
    Mesajlar:
    350
    Beğenileri:
    14
    Site yöneticisi arkadaşlar bir ricam olacak. Seçtiğimiz üyeleri engelleyerek onların açtıkları konuları görmemek ve başka konulara yazdıkları mesajları görmemek gibi bir seçenek var mı. Olusturulabilir mi ?

    Çok acil hemen bakıp diye konu açıp mesajda yeni kuş aldım yemini yedi nereye pisleyecek diye soru sorması ya da kimsenin aklina gelmeyecek 5 saçma soru gibi.

    Bu mesajları yazan üyelerin benim için faydalı paylaşımlar yapacağına inanmadigim için bunu istedim.

    Fatih Çevik
     
  2. alse
    Çevrimdışı

    alse Member
    Altın Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    9
    haklısın birde sorularına cevap verincede tersliyorlar adamı

    bunu profil ayarlarından sol altta yasaklı listeni düzenle diye bir yer var oradan yapıyorsun galiba ama tam olarak neyi engelliyor bilmiyorum kişinin sana özel mesaj yazmasınımı yoksa konulara yazdığı mesajları görmemenimi sağlıyor orayı bilmiyorum
     
  3. MehmetBehram
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    0
    Guzel konu takipteyim
     
  4. fatih22222
    Çevrimdışı

    fatih22222 Member

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    0
    sağlam konuya parmak bastın valla... Yönetim bi çare bulur diye düşünüyorum...
     
  5. raptorap12
    Çevrimdışı

    raptorap12 New Member

    Katılım:
    5 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    0
    Konuyu hortlatmak gibi olucak ama entry ve beğeni kasmak için bol keseden beğeni dağıtıp daha sonra tüm beğenilerini geri çeken arkadaşlar var( malesef aynı arkadaş ne tesadüftür ki:D) ben de bi çözüm getirildiyse bilmek isterim. Bu insanların birine yardımcı olamayacaklarını düşündüğüm gibi açtıkları konularında tamamen ilgi çekmek uzerine olduğunu düşünüyorum:D

    İyi forumlar hepinize:D
     
  6. Alya Ejder
    Çevrimdışı

    Alya Ejder Member

    Katılım:
    15 Nisan 2015
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    1
    çok saçma konular var
     

Sayfayı Paylaş