petshop

                   

Erkeği için kafesi kıran dişi Mubiş video

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve g0rky06 tarafından 15 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member
    Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.397
    Beğenileri:
    23
    Merhaba Arkadaşlar kuşlarım fazla anlaşamıyordu arada öpüşmeleri dışında hariç 1 hafta onları aynı odada ama ayrı kafeste ayırma kararı aldım . Fakat videoda izleyeceğiniz gibi dişi kuş artık kafesi kırdı ve 2 gün boyunca nasıl çıktığını anlayamamıştım bugün olayı çözdüm buyurun izleyin :)

    Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
     
  2. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Linkte bişey çıkmıyor yalnız :-/

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  3. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    0
    Erkeğin yapması gerekeni dişi yapmış peki sonuç ne oldu şuan nasıllar?
     
  4. Orkun Yener
    Çevrimdışı

    :) güzel paylaşım olmus. dikat edınde takılmasın geçim derken tele filan :)
     
  5. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member
    Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.397
    Beğenileri:
    23
    Telefondan açılmamış olabilir bir siteye yükledim cünki

    hocam şuan daha 2 gün hala birleştirmedim bakalım biraz daha dursunlar

    Yok teli iyice saglamlastırdım :D
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.359
    Beğenileri:
    294
    Maşaallah çok güzel kuşlarınız var bi o kadar da hareketli umarım ayırmanız işe yarar ve tez zamanda yavrular alırsınız inşaallah
     
  7. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member
    Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.397
    Beğenileri:
    23
    Tek temellimiz tesekkürler :D
     

Sayfayı Paylaş