ERKEK kuşum çiftleşmek istemiyor...

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve muhabbetçi tarafından 6 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. muhabbetçi
    Çevrimdışı

    muhabbetçi Profesyonel

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    623
    Beğenileri:
    4
    slm arkadaşlar kuşlarım geçen salı çiftleştiler bugün dişi yuvadan çıkıp kuyruğunu kaldırdı ama erkek hiçbir şey yapmadı oysaki sürekli kur yapar fırsatını bulduğu anda çiftleşirdi dişi bugünlerde yumurtlar arkadaşlar erkeğin tek göz hastalığına yakalandığını söylediler erkek böyle yaparsa kuluçkayı etkiler mi ?
     
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.637
    Beğenileri:
    368
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Geçmiş olsun inşaallah yumurtalar tutar
     
  3. muhabbetçi
    Çevrimdışı

    muhabbetçi Profesyonel

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    623
    Beğenileri:
    4
    Abi herhalde gözü ağrıyo diye çiftleşmiyo yarın teramycin sürecem o zaman çiftleşirmi?
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.637
    Beğenileri:
    368
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    İnşaallah paşam duzelirse olur
     
  5. muhabbetçi
    Çevrimdışı

    muhabbetçi Profesyonel

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    623
    Beğenileri:
    4
    abi dişinin emeğine yazık olur eğer bu kuluçkada boş geçerse 2 kuluçkada yavru alamadım
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.637
    Beğenileri:
    368
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    İnşaallah bu sefer olur seninde sağlıklı yavrularin
     

Sayfayı Paylaş