ERKeK KUŞUM COK ÜRKEK

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ferit oğuz tarafından 15 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. ferit oğuz
    Çevrimdışı

    Erkek kuş dişi ye kur yapmıyo diye ayırtım ama erkek cok ürkek ne yapa bilirim
     
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.637
    Beğenileri:
    368
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Zamanla alışır bunun için bir şey yapamayız ki bende de bir erkek vardı tellere vuruyordu kendini beni görünce sonradan alıştı şimdi yem koyarken falan oldukça sakin
     
  3. ferit oğuz
    Çevrimdışı

    Dogru söylüyonda abi 4ay oldu hala aynı elimi kafese uzattım hem CIP yuvada
     
  4. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Kayahan Günay Profesyonel

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    755
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    İstanbul/Eyüp
    Kuş Kaç Aylıktı Aldıgında ?
     
  5. ferit oğuz
    Çevrimdışı

    Yaşını bilmiyorum 2?3yaşıda var
     
  6. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    2-3 yaşında mı ?
     
  7. ferit oğuz
    Çevrimdışı

    Evet yani bilmiyorum ama kesin1yaşından büyük
     

Sayfayı Paylaş