petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Erkek kuşum da mantar,mı var

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve leonidas01 tarafından 11 Eylül 2015 başlatılmıştır.

  1. leonidas01
    Çevrimdışı

    leonidas01 New Member

    Katılım:
    4 Eylül 2015
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Merhaba arkadaşlar,

    Erkek kuşumun ceresinde mantar,mı çıkmış bakar mısınız tecrübelerinize ihtiyacım var.

    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:21 -->-> Daha önceki mesaj 20:30 --

    Bilgi rica ediyorum arkadaşlar.
     
  2. sparox
    Çevrimdışı

    sparox Member

    Katılım:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Evet mantar. Kafesi ve butun aksesuarlari sirkeli su ile yikayin. Eger yavru veya yumurta hazirligi yoksa disiye bulasmamasi icin disiyi ayirin. Bu benim gorusum ustalar ne der bilemem
     
    #2 sparox, 11 Eylül 2015
    Son düzenleme: 11 Eylül 2015
  3. leonidas01
    Çevrimdışı

    leonidas01 New Member

    Katılım:
    4 Eylül 2015
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    teşekkür ederim kardeşim kuşlarım damızlık 2 ay önce aldım yavrularını,
    bu mantar yeni çıktı kafesi de dün değiştin her şey hijyenik durumda,
    peki nasıl bir ilaç önerir siniz İnternet ten araştırdım bir çok kişi vazelin sürün diyor bazı kişilerde mantar ilacı alın diyor sizce ne yapmalıyım ?
     
  4. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Kuş maalesef mantar olmuş. Terramycin veya vaselin kullanabilirsin. Bunun yanında mantar ilaçları da satılıyor. Geçmiş olsun.
     
  5. Yağız Bulut
    Çevrimdışı

    Yağız Bulut New Member

    Katılım:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    0
    evet beyaz vazelin cok işe yarıyor benim kuşumdada vardı haftada bi sprey le banyo yaptırdım ve her sabah vazelin sürdüm şimdi canavar gibi
     
  6. Uğur GENÇ
    Çevrimiçi

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.814
    Beğenileri:
    273
    Mantar için Trosdy Krem kullanılabilir.Her gün pamuklu çubuk ile gözüne kaçırmadan etrafına sürün. Sonraki gün nemli pamukla temizle, yeniden sürün. 1 hafta 10 gün kadar bu şekilde devam edin.
     
  7. leonidas01
    Çevrimdışı

    leonidas01 New Member

    Katılım:
    4 Eylül 2015
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    bilgileriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar tedaviye hemen başlıyorum.
     
  8. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Geçmiş olsun bir an önce de dişiden ayırıp tedaviye başlayınız
     

Sayfayı Paylaş