petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

erkek kuşumu değiştiriyimmi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve egegünesi tarafından 4 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. egegünesi
    Çevrimdışı

    egegünesi New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2015
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    0
    4 aylık çiftim var 4 aydır da erkek dişi kuştan korkuyo dişi bir yaşında erkeğin yaşını bilmiyorum ama 6 aydır bende erkeğin kafesine attık kuşu ama dişi biraz iri komşumda iri bi muhabbet kuşu var sizce değiştiriyimmi erkeğim çok cılız değilmi sizcede fotolarada bakın yorumlarınızı bekliyorum aklınıza takılan bişi olursa lütfen sorun
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Erkek gayet iyi maşaallah :) sadece alışması için süre verin ona, tam hazır değil gibi duruyor... Birde dişi ile eş tuttular mı? Baş bölgesinin önündeki tüyler biraz azalmış gibi...
     
    #2 Emrehan DİLEKÇİ, 4 Şubat 2015
    Son düzenleme: 4 Şubat 2015
  3. Hüseyin Yatkın
    Çevrimdışı

    Her insan nasıl anlaşamıyorsa kuşlarda anlaşamamış olabilir Emrehan Dilekçi'nin dediği gibi bekleyin biraz alışsınlar ama alışamayıp kavga etme riskleride var bardağa 2 tarafındanda bakın derim bidaha eş seçerken kuşunuzu kuşçuya götürüpte seçmenizi tavsiye ederim :)
     
  4. egegünesi
    Çevrimdışı

    egegünesi New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2015
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    0
    erkek kuşu dişiyi almadan 4 ay önce buldum yakaladım cama konmuş kuş bulduğum dan beri tüyleri böyle kuşu değiştirme şansım var dişi gibi iri yapılı yeşil bi kuş var komşuda o vermek istiyor bende benim kuşlarım çift olmuşlardır diye almadım şimdi gitsem alabilirim 3-4 ay oldu yuvalık takılı ama bırak içine girmeyi tüneğine bile konmadılar sizce kuşu değiştiriyimmi
     
  5. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Kuşlarınız eş tutmamış olabilir... Eğer bu şekilde kur yapmıyorlarsa ve birbirlerine ilgileri yoksa değiştirebilirsiniz... Fakat biraz daha bekleyin Erkek hazır değil gibi...
     
    #5 Emrehan DİLEKÇİ, 4 Şubat 2015
    Son düzenleme: 4 Şubat 2015
  6. egegünesi
    Çevrimdışı

    egegünesi New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2015
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    0
    ben değiştircem çünkü erkek ürkek çok bekledim hazır kızıştırıcı denedim olmadı nijer aldım gene olmadı belki erkek değişince faydası olur
     
  7. Necdet ESEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Ocak 2015
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    12
    Erkek kuş tüye girmiş kızıştırıcı verme taze sebze ve vitaminle destekle tuye giren hayvan halsiz ve isteksiz olur
     
  8. egegünesi
    Çevrimdışı

    egegünesi New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2015
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    0
    ama cılız olduğu için dişi hiç takmıyo 2 tane yemlik erkek kuşum yem yerken gelio gagalıyo kendi geçio yiyo 2 yemlik te aynı yem var biraz iyi bir erkek ile değiştircem
    siz nedersiniz
     
  9. Necdet ESEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Ocak 2015
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    12
    kesin değiştireceksen üreticiye git dişi kendi seçsin
     
  10. egegünesi
    Çevrimdışı

    egegünesi New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2015
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    0
    kesin değiştircem de komşunun erkek kuşu var onunla değişcem yavru alırsam onada vercem üretici yok tanıdık . petshoplarda hastalık vardır felan diyolar takas yapmıyolar ben bi komşunun kuşuyla yanyana getiriyim bakim nolcak
     

Sayfayı Paylaş